20 Aralık 2015 Pazar

JAPONYA'DAN HEDİYE VAR / GİFTS FROM JAPAN

 

Günaydınlar! Bugün pek çok sevdiğim ülkelerden biri olan Japonya'dan gelen hediyelerimden birini paylaşacağım sizlerle. Gezilip görülesi birçok şehri barındıran bir ülke Japonya. Sakura ağaçlarının bulunduğu mevsimde gidip görün derim ben. Evet! Japonya'dan da bir arkadaşa sahibim. 2014 yılından beri süregelen bir arkadaşlığımız var. Sürekli konuşamasak da sık sık birbirimizin halini hatrını sorar ve ufak tefek hediyeler göndeririz. Kimi zaman o gittiği gezdiği yerlerden benim için alır bir şeyler, kimi zaman da ben aynısını yaparım onun için. Bugün sizlere paylaşacağım hediyeler Osaka ve Kyoto 'dan geldi. Açıkçası Kyoto'yu hep merak etmişimdir. Eşsiz tarihi yapıtları ve doğal güzellikleri içinde barındıran bir kent olarak bilinir. Eğer Japonya'ya yolunuz düşerse sakın uğramadan dönmeyin derim  ben. Tabii ki bir gün benim de yolum Japonya'ya düşerse ben de öyle yapacağım..) Şimdiii hediyelere geçme vaktii!! Mutlu pazarlar!! 



I have some gifts from one of my favorite countries Japan. Today, I'll share with you this gifts . I can say; she is my best friend. We can talk on phone and sometimes we send gifts to each other. She lives in Japan and she had travel to Osaka and Kyoto.  She shared with me many pictures about there. Thank you.) Also when I go to the different place I buy souvenirs for her. Isn't it good? Actually every people must have a friend from different country. Yes!! I have too much friends from other countries. Glad for that!! I said. This gifts about Osaka and Kyoto trip. Actually I always be curious about Kyoto. Kyoto has unique historical buildings and naturel beauty. Every people must visit. Someday, If I go to Japan I'll visit to Kyoto. Now I''ll share the gifts!!
Happy Sundays!!



++Bu hediyelere baktıkça Osaka ve Kyoto'ya gitmiş kadar hissediyorum.




++ Kyoto gezisinden bir eşya daha. Sakura çiçeklerini sembol eden bir saç tokası.





++Yine Sakura'lı bir anahtarlık^^





++Geleneksel kıyafetlerini ; Kimono'yu üzerinde barındıran bir kızın bulunduğu cüzdan.





++Citron Green Tea. Limonlu yeşil çay. Henüz denemedim. Bitkisel çaylarla pek aram yok. -.-





++Son olarak bir mendil. Kimono giymiş bir kız ve sakura çiçeklerinin işlenmiş olduğu bir mendil. En çok sevdiğim şey bu sanırım *-*




*** Bana Kyoto ve Osaka'ya gitmiş kadar olma hissini yaşatan benim bir tanecik arkadaşıma çok teşekkür ederim.
























2 yorum:

  1. Nereden edindin böyle güzel arkadaşları? :) Ben de çok istiyorum ama bu konularda fazla cahilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Geç yanıtım için üzgünüm T.T
      Hi-penpal ya da instagram aracılığıyla rahatlıkla bulabilirsin mektup arkadaşları,sevgiler..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER