6 Aralık 2015 Pazar

MAP POSTCARDS / HARİTA KARTPOSTALLAR

Farklı ülkelerden gelen birçok kartpostala sahibim.Yaklaşık bir yıldan fazladır dünyanın çeşitli ülkelerinden insanlarla kartpostallaşıyorum.İlk kartpostallaştığım ülke Güney Kore.Ve daha birçok ülke ile devam etti.Elbette ki herkese tavsiye ediyoruum.Gerçekten çok güzel bir şey.Hiç görmediğiniz,yüzyüze konuşmadığınız, ortak bir dilinizin olmadığı insanlarla; sevgi saygı çerçevesi içerisinde birbirinize; kendinizden,ülkenizden,kültürünüzden bahsetmek ve ülkenize davet etmek çok güzel bir şey olsa gerek.Birçok arkadaşa sahibim de.Arkadaş diyorum çünkü;birçok insanın yapmacık,samimi olmayan davranışlarından yoksunlar.Bence şanslıyım.:) Siz de şanslı olmak istemez misiniz? Sözü çok uzatmadan bugün sizlerle kartpostallarımdan bir kısmını ve onların hikayelerini sizlerle paylaşmak istiyorum.Her şey gönlünüzce olsun diyorum ve iyi okurlar diliyorum.. :)


++İlk kartpostalım Seoul Metro istasyonu güzergahında bulunan ilçelerle alakalı ve sanırım gezilip görülebilecek yerlerin de mevcut olduğu bir katrtpostal.Olur da bir gün Seoul'e yolum düşerse bu kartpostal bana yardımcı olabilirmiş miş :) Kartpostalı gönderen sahibenin dediği bir cümle ^^





++İkinci kartpostalda Amerika Birleşik Devletleri'nin eyaletlerini gösteriyor.Benim pek ilgimi çeken bir ülke olmasa da koleksiyonumda bulunsun diye swap yapmıştım.




++Üçüncü kartpostal komşu ülkemiz Bulgaristan'dan.Bu kartpostalda tarihi hazinelerin nerelerde bulunduğu belirtilmiş.




++Vee bu kartpostal Japonya'nın Okinawa Adası'ndan gelmişş.Deprem riski her gün fazla olsa da hala gitmek istediğim ülkelerden sadece bi tanesi ^^ Okinawa Adası küçük bir ada olmasıyla birlikte Japonya'nın da kuzey kısmında kalıyormuş.Birçok kültürel ve güzelliklere sahip bır mirası varmışş.Bir de görülecek Okinawa kalesi bulunuyormuş.Bana kartpostalı gönderen kızçemize teşekkürler*-*




++Beşinci kartpostal görüldüğü üzere Güney Afrika'dan.Sanırım aldığım en değerli olarak adlandırdığım kartpostallardan biri.Sizce de güzel değil mi? İnşallah gitmek nasip olur öyleyse.





++Rusya'nın başkenti Moskova'dan gelmiş olan bir kartpostal.Gidilecekler listemde bulunan bir başkent daha!!




++Bu kartpostal Taiwan map kartpostalı olmasına rağmen bana Hong Kong dan gelmiş.İki ülke arası yaklaşık bir saat sürüyormuş.Birçok yerel,kendi kültürlerine ait aktiviteleri kartpostal da görebiliriz.


++Aslında Taiwan'dan gelen bir kartpostal üstte yer alanla bir olmasa da.Koohsiung da yaşayan bir kızçeden gelmiş bu da ^^ Halkın birçoğu geçimini tarım ve çiftçilikle sağlıyormuş.Taiwan'ın tarihi için önem taşıyan eski bir şehirmiş.



 ***Benim sahip olduğum tüm map kartlar bu kadardı.Tabii ki bu kadarcıkla sınırlı değil.:)Kategorilere bölüp sizlerle paylaşmak istedim.Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle..










3 yorum:

  1. Çok güzeller :)
    Özellikle Güney Afrika'dan gelen ,ne nadir , ne değerli <3
    Blogun çok tatlı , iyiki gelip yorum bırakmışsın ,keşfetme şansım oldu :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz ve güzel yorumunuz beni çok mutlu etti,teşekkür ederim :)

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design