21 Ocak 2016 Perşembe

KORE DİZİLERİNE NASIL BAŞLADIM?

 

Kore dizi severlerin ve izleyen herkesin nasıl başladığına dair anıları hafızalarında taptazedir.


Benimde kendimce bir başlama hikayem var onu sizlerle de paylaşmak istedim:)


Bundan yaklaşık bir 7 yıl kadar öncesinde çevremde bazı arkadaşlarım kore dizileri&japon dizileri sever izlerlerdi. Ben de az dalgaya vurmazdım tabii onlar izlerken. Böyle dizileri nasıl izlerler der dururdum hep -.-


Ben baya büyük konuşmuşum.




Çok iyi hatırlıyorum. Bir gün canım çok sıkılmıştı. İnternet de dolaşırken karşıma ''Playful Kiss 1.bölüm izle'' adı altında bir video ile karşılaştım ve tıkladım. Arkadaşlar bir günde bitmişti o dizi.-.- Sonrasında bir Kin hyun Joong hayranlığı başladı tabii bende :D


Ardından diğer dizilerle süregelmeye başladı bu Kore dizileri hayatımda.

Birden kendi dünyasına beni çekti diyebilirim.


Sizlerin kore dizilerine başlama serüveniniz hangi diziyle başladı. Benimle paylaşırsanız çok sevinirim ^^






0 yorum:

Yorum Gönder

 

Birpembesever