11 Ocak 2016 Pazartesi

KORE'DEN GELEN HEDİYELER // GIFTS FROM KOREA

  

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar!! Bugün sizlerle Güney Kore'den gelen hediyelerle ilgili paylaşım yapacağım. Ama öncesinde Kore'deki arkadaşımla nasıl,nerede tanışytığımızı anlatacağım.

Arkadaşımın ismi Subin, Güney Kore'nin  Busan şehrinde yaşıyor Onunla penpal sitelerinden birinde tanışmıştık. Sonrasında birbirimize Line ID ' lerimizi vererek her gün ordan mesajlaşmaya devam ettik. Çok arkadaş canlısı, sevecen bir kız. Türkiye ile Güney Kore'nin kardeş ülke olması; bizi adeta birbirimize daha da çok yakınlaştırıyor. İlk olarak hediyeleşmeyi bana aradan yaklaşık olarak iki ay geçtikten sonra o teklif etmişti. Ben de kabul ettim :) Ve böylece hediyelerimizi birbirimize göndermiş olduk.

Hala daha her gün konuşmaya devam etmekteyiz. İrtibatı hiç kesmedik. İnşallah bu yıl Türkiye'ye gelecek ve bir süre burada kalacak. Böylelikle ilk kez birbirimizi yüz yüze görmüş olacağız. Şimdiden nereleri gezdirsem diye düşünüyorum. İstanbul'da olanlardan bu konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum:) 

Hediyelere geçecek olursak,gerçekten bana Kore'yi anımsatacak şeyler. Özellikle hepsinin istisnasız kawaii olması. Eveet şimdi hediyelere bakma zamanı, herkese mutlu , huzurlu haftalar..



















*** Güney Kore'den gelen hediyelerim bunlardı. Sizinde bir mektup arkadaşınızın olmasını ister miydiniz? Mutlu haftalar..




4 yorum:

  1. Yaa hepsi çok şekeeer! Benim penpalla bayadır konuşmuyoruz. Ve size baya imrendim :) Bi şey sorucam acaba mektup arkadaşınla çok fazla ortak ilgi alanınız olduğu için mi yakınlaştınız ? Çünkü benimki ile baya baya farklı ilgi alanlarına sahip olduğumuzu anlayınca iletişimimiz koptu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim :) Çok fazla mektup arkadaşıyla tanıştım ama hepsiyle irtibatımızı sürdüremedik. Sanırım birbirimize kanımızın ısınmasıyla da alakalı bir şey bu,tabi ki ilgi alanları da etkendir. Çoğu ile kalıcı arkadaşlığım olmuyor malesef yani birazda karşınızdaki insanın sadıklığına bağlı arkadaşlık bağınız,çok uzun yazdım ^-^(şimdiden özür diliyorum hehe-.-)

      Sil
    2. Sen bir de benim blogtaki yorumları gör "Destan mı yazdın?" lafı aslen bizim blogtan çıkmış sanırsın. :D

      Benim eski penpal sadıktı sadık olmasına da kendi milletinin dizilerini sevmiyordu, kpopu saçma buluyordu vb...
      Bilgilendirme için teşekkür ederiim ^^

      Sil
    3. Evet kimisi kdrama kpop sevmiyorlar. Onların gerçek hayatla hiçbir ilgisinin olmadığını belirtenler de oldu benim tanıdıklarım arasında,rica ederim bu arada :)

      Sil

 

Birpembesever