5 Ocak 2016 Salı

MALEZYA'DAN HEDİYE VAR

     


Herkese merhabalar!! Daha önce Malezya ile ilgili hiç paylaşım yapmamıştım. Bugün ilk olacak. Evet, Malezya'dan da mektup arkadaşımın olduğu doğrudur. Aslında mektup arkadaşlığından da öte benim için..

Arkadaşımın adı Liyana, ben onu Nana diye çağırıyorum. Takma ismi böyleymiş:) İlk mektup arkadaşı olmayı o teklif etmişti bana. Ve ben de bu ricasını kırmayıp kabul etmiştim. İyi ki diyorum şimdi. Öyle kalbi de kendi de güzel bir insan tanıdığım için. Kendisi çok cana yakın sevecen bir kız. Ve büyük bir İstanbul sever hayranı diyebilirim. Türkiye'ye gelmeyi çok istiyor ve benimle tanışmayı,sohbet etmeyi.. Nana benim için adeta ikinci bir kız kardeşim gibi diyebilirim. Ha, unutmadan benim de Malezya'ya gitmemi , onun ülkesini,yaşadığı şehri ziyaret etmemi canı gönülden istiyor:) İnşallah bir gün olur diyelim. Aradan zaman geçti. Biz Nana'yla hediyeleşmeye başladık. Bu yaklaşık üç sefer kadar oldu. O gönlünden ne kopuyorsa bana onu gönderiyor, ben de aynı şekilde ona. Hiçbir çıkar ya da beklenti içerisinde değiliz. Yani demem o ki günümüzde ki insanların çıkarcı düşüncelerinden uzak bir dostluğumuz var. 

Bugün de kapı zilinin çalmasıyla ve postacıyı görmemle anladım işte! Evveett!! Malezya'dan , Nana'dan mektup var. Bende bugün ki mutluluğumu, sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. Ne demişler: ''Mutluluk paylaşıldıkça çoğalır.'' O halde herkes mutluluklarını en yakınındakilerle paylaşmaya başlasın!!

En güzeli de ne biliyor musunuz arkadaşlar? Mektubun içinde yazan değerli cümleler; hiç eskimeyecek, değerini kaybetmeyecek olan tek şey onlar.
Bence herkesin bir mektup arkadaşı olsun. Sevgiyle kalın..






























                         *** Nana'ya bu güzel hediyeleri için teşekkür ederim.                                         Birpembesever'den musmutlu akşamlar..





0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİRPEMBESEVER