10 Ocak 2017 Salı

BEN GELDİM!! BİRPEMBESEVER GERİ DÖNDÜ ^-^




😊

Herkese mutlu akşamlar.


Öncelikle,evet çook uzun zamandır buralarda değildim -.- Gerek kişisel sebepler gerekse son sınıf öğrencisi bir mağdur kız olarak tekrar bloguma geri gelmeye karar verdim. Aslında uzun zamandır aklımdaydı, kısmet en sevdiğim mevsimde bu yazıyı yazarak geri dönüşümü sizlere haber vermekmiş.
Yanii demem o kii sizler nasılsınızz? *-*


Mektuplaşmaya tabii ki hala devam ediyorumm.^-^ Ek olarak fırsatını bulduğum boş vakitlerimde yine İstanbul'u köşe bucak gezmelere devam ettim. Blogumda sizlerle de paylaşmak için sabırsızlanıyoruum. Aslında şu an da finallere çalışmam gerek ama engel olamadım kendime T-T Çünkü tekrar burada olma duygusu çok heyecanlandırdı beni.



İlerleyen günlerde yazılarımı pek sevgili okuyucularımla ve blog arkadaşlarımla paylaşmak ümidiyle *-* Kendinize iyi bakın.😏











0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİRPEMBESEVER