14 Şubat 2017 Salı

BİRİ KIRTASİYE FUARI MI DEDİİ!




Pembe sever olmamın yanı sıra kırtasiye ürünlerini de pek çok sevdiğim doğru. Geleceğin okul öncesi öğretmeni olmak istememle de kırtasiye sevgimin iyi bir ilişki içerisinde olduğu da kaçınılmaz.😍    




Yakınlarda gerçekleşmesi planlanan bir kırtasiye fuarından bahsetmek istiyorum. 22 - 26 şubat tarihler arasında Tüyap kongre ve kültür merkezinde gerçekleşecek olan bu fuar da neler yok ki *-* Bir sürü kırtasiye ürünlerinden,hobi-sanat malzemelerine,kağıt ürünlerine kadar birçok şeyi bulmanız mümkün. Ben büyük bir heyecanla bekliyorum bu fuarı,sanırım en çok gitmek isteyen benim. 🙈

O halde benim gibi kırtasiyeseverlerin bir arada olacağı bu güzeel fuar Şubat'ın son haftasında bizleri bekliyor olacak😊





11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kesinlikle dimi yaa *-* Dört gözle bekliyorum :D

      Sil
  2. yaaaa inanamıyorumm böyle bir fuar mı varmışş <3 kesinlikle gitmeliyimmm haber verdiğin için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm,inşallah gidersin sende :)

      Sil
    2. buna önceden kayıt mı yaptırmak gerekiyo direk gidebiliyomuyuz?

      Sil
  3. Dört gözel bekliyorum ama kız kardeşimi sürükleyerek götürmem lazım ya da yanıma gidecek başka birini bulmam:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzell bende de bir kız kardeş var ^-^ İnşallah gidebilirsinizz :)

      Sil
  4. En sevdiğim fuar 😍 kesinlikle gideceğim :))

    YanıtlaSil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design