15 Şubat 2017 Çarşamba

ÇENGELKÖY ANISINA




Güzel bir gündü bugün.

Çengelköy'deydim. Burayı da Üsküdar kadar çok seviyorum. Belki deniz kıyısında oturup manzarayı seyre koyulmak belki de martıların hava da uçuşmalarını hayranlıkla izlemek, düşüncelere dalıp gitmek her anlamda huzur vermekte bana bu yer.



Çengelköy börekçisinin bilir misiniz? Oranın patatesli böreğini pek çok severimm. Hemen yanında da Çengelköy Çınaraltı Aile Çay bahçesi vardır. Denize sıfır bir mekan ayrıca iç mekanı da bulunmakta. Buraya dışarıdan yiyecek getirebiliyorsunuz yalnız tek şart içeceklerinizi bu yerden almanız 😊. Gelelimm bugüne. Bugün Çengelköy Börekçisi'nden böreğimizi alıp Çay Bahçesi'ne geçtik. Soğuğa aldırmadan dışarıda bulunan bir masaya oturduk ve içimizi ısıtması için de çay söyledik. Hem denizi seyre durdumm hem de güzel İstanbul'u.. Bir yandan da güzel bir sohbet iki çay eşliğinde ○◡◌ . Martıları da es geçmeyelim lütfen😂 . Eğer bir gün buraya yolunuz düşersee güzel güzel resimler çekmeyi ve çekinmeyi unutmayınn😍 .


Birpembesever'den mutlu akşamlar!🌟🌟





11 yorum:

  1. çınaraltı çay bahçesine o kadar gitmek istiyoruz ki henüz o yakayı çok keşfedemedik kız kardeşimle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok seversiniz burayı inşallah bi gün gelirsinizz,rehberiniz bile olabilirimm ya da tavsiye edebileceğim yerleri paylaşırımm^-^

      Sil
  2. Ah ne güzel anlattın.Çok severim öyle sade mekanları.Hele bide deniz varsa ohhh ne tatlı gelir yenilenler 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett dalgaların ve martıların sesi eşliğinde de güzel gider :)

      Sil
  3. istanbul'a çok küçükken gittim. bir daha da gitmedim. gitmeyi de hiç canım çekmiyor aslında :) ama benim için çengelköy=süper baba'dır :DDDD

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'un en sevdiğim semtlerinden biri...Ne de güzel anlattınız.
    Bu arada Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim.Diyet ve egzersiz üzerine yeni açtığım bloguma sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde çalıştığım yer Çengelköydeydi sonra taşındı gerçi. Bende evlenmeden önceki son 2.5 senemi Çengelköyde ikamet ederek geçirdim valla özlemişim şu manzarayı ne yalan söyleyeyim içim açıldı..
    Sizi takibe aldım bende beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Deniz fln derken huzur doldum diyecektim ki ardından börek geldi dayanamam asla :)
    güzel bir yazı olmuş kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiğim mekanlardan bir tanesi burası :)
      Teşekkür ederim, keyifle okumana sevindim *-*

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design