10 Nisan 2017 Pazartesi

KIZ KARDEŞİM


Dünyada sahip olduğum ve yerini kimsenin dolduramayacağı, kimseye değişemeyeceğim, canımdan bir parça o.

Çok şükür ki Allah bana hem bir kız kardeş hem de bir erkek kardeş vermiş. Ama kız kardeş bir başka oluyor. Bazen ben ona tavsiyeler veriyorum bazense o bana tavsiyeler de bulunuyor. Aramızdaki sevgi, bağ bambaşka. Hani genelde evin büyük çocukları kardeşinin olmasını pek istemez. Anne baba ilgisini,oyuncaklarını paylaşmayı kabullenemez. Ben bu düşüncenin aksi olanlardandım. Kız kardeşim bebekken onunla ilgilenir, büyüdüğünde evcilik oyunları oynardım, şimdilerde ise mutluluğumuzu, üzüntümüzü, heyecanlarımızı birlikte paylaştığım o.

Bazen,

Bir arkadaştan öte dostum

Sırdaşım

Dert ortağım

Yaşama sevincim

Göz bebeğim

Herkesten sakındığım oluveriyor. 
İyi ki var.


9 yorum:

  1. Yaşlandıkça kız kardeşim olsaydı keşke demekten vazgeçmicem sanırım,her şeyde de bir hayır vardır desekte başkalarını her gördüğümde imrenmekten vazgeçemiyorum.Çünkü bazen hayat cidden çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Allah karşına hep iyi niyetli insanlar çıkartır da zorluklar karşısında sende güçlü hissedersin böylelikle,sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu tesadüfen gördüm ve katıldım, ben de beklerim :))bugün yeni bir çekiliş de başlattım umarım ona da katılma imkanının olur sevgiler.. http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,bloguma hoşgeldinn :) Ziyarette bulunacağım bluğuna,teşekkür ederim davetin için de ^-^

      Sil
  3. İki tane abla sahibi biri olarak cok fazla hissediyodum sevilmeyi.Ve bende asigim tabi onlara.Allah eksik etmesin canm brnm.ne güzel 💕😀

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür ki ;kardeşten öte de bir bağımız var .Senin gibi bir ablam,dostum,yoldaşım,sırdaşım ve karındaşım var .Zamanın sen ile keyifli hale geldiği,duygularımızın ortak olduğu,sadece yüzünden ya da sesinden neler hissettiğini anlayabildiğim tek kişisin .Sevdiğimiz şeylerin ortak olması da pek bir güzellik katıyor ha sanki .
    Gün içinde dört ya da beş kez konuştuğum sınav öncesi, sınav sonrası, gün bitimi vb.,kısaca dırdırıma da ortak olduğun için ayrı bi thank you 😂
    Bu arada eve geldiğimde izletmem gereken bir sürü music video var malum kpop 😂
    Seni seviyorum 😘iyi ki de varsın iyi ki de benim canımsın kardeşim

    PS:Bu yazını daha yeni gördüm ve saat 4:00 ben eğitim felsefesi sınavı için sabahlıyorken bir anda bloğun aklıma geldi ve ta daa gözlerim doldu okurken ağlamadım ama😅

    YanıtlaSil
  5. ayy ikiniz de şanslısınız o zamaaan :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER