15 Nisan 2017 Cumartesi

MARKA MİMİ



 Yepyeni bir mimle sizlerleyim bugün. Bu mimi sevgili SADE ve DERİN başlattı. Onun yazısını okumak için adına tık tık yapınız :) 

Öncelikle Marka Mim'i nedir, ondan bahsetmek istiyorum. Sevdiğimiz, kullanmaktan hoşlandığımız, beğendiğimiz şeylerin sahip olduğu markalardan 3 tanesi yazmamız ve isteğe göre de nedenlerinden bahsetmemiz istenmiş. Uzun zamandır mim yapmıyordum. Özlemiştim, çok iyi oldu bu mim ^-^

İşte benim sevdiğim markalar ve sahip olduğu ürünler;

1-) Sanrio Ürünleri: Hepsi birbirinden güzel ve sevimli. Çok seviyorum çook. Hello Kitty olsun benim olsunn :)

2-) Ferrero Rocher: En sevdiğim çikolata. Genel olarak Alman çikolatalarını çok seviyorum ama senin yerin başka 😇

3-) Nogger Dondurma: Bu yıl dondurma sezonunu henüz açmış bulunmamaktayım. En kısa zamanda Nogger'la dondurma sezonunu başlatma dileğiyle.

Aklıma gelen sevdiğim üç şeyin markalarını paylaştım sizinle. Siz de benimle paylaşırsanız mutlu olurum ^-^
Bu mimi yapmayanlar mimlendii!






10 yorum:

  1. Ben nugger yedim bileneeee hihi :) bide bende helloculardanimm cok sevmli ama dimiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yiyeyim de başlasın dondurma sezonu bana daa :D
      Evet yaa bi tane o ^-^

      Sil
  2. of of süper cevaplar süpeeer. nogger bayılırım rocher deeeee ayy kiti dee:)

    YanıtlaSil
  3. Benim marka anlayışım sürekli değişiyor kafama göre takılıyorum. Şu an öğrenci olduğum iÇin durum böyle ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de değişiyor o ama belli markalar var onları es geçmemm ^-^

      Sil
  4. Marka mım'ı nekadr guzel oldu yaa, hepımız yaptık. ☺️

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER