3 Mayıs 2017 Çarşamba

NE GÜZEL BİR ÇARŞAMBA




Merhaba merhabaa !

Dün blog yazmayı çok istememe rağmen yorgunluğum buna izin vermedi ne yazık ki. Bugünkü stajımda yoktu. Dinlenme günü yaptım kendime bugünü.

Dün lise stajımın dört saati doğum günü partisiyle geçti. Sınıf öğrencileri sınıfı süslemişler; börekler çörekler, kekler, pastalar yapmışlar. Baya gürültülü bir gündü ama eğlence kısmını en iyi öğrenciler yaşadı :)

Formasyon derslerimden birinde, herkes kendi belirlediği bir konuyu 10 dakika içinde sınıfa sunacaktı. Bende dün, tabii ki mektup arkadaşlığını anlattım. Sınıfın ilgisini çekmiş olacak ki her bir taraftan soru yağmuruna tutuldum. Bu beni çok mutlu etti. Yaptığım bir hobinin merak edilmesi ve başkalarına da ilham olmak güzel bir şey. 

Mutlu günler diliyorum! 



5 yorum:

  1. Bir gün sınıfn resmini cekip bizle paylassan ne kadsr güzel olur.Hepsi cocuklarin gibi olucak daha senin dur 😁 ama güzel bir konu tugcecim.İlgilerini cekmesi normal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bak aklıma soktun bu fikri şimdii, haftaya stajımda bir resim çekeyim öğrencileri inşallah :) Sınıftaki hocamın bile ilgisini çekmiş olacak ki bi ara bana nerden nasıl gönderiyorsun gibi sorular da sordu :D Güzel bi anı oldu bu da öyle :)

      Sil
  2. Ne güzel pozitif bir bakış açısıyla yaşayabilmek,Merhaba sizede..

    YanıtlaSil
  3. parti ne tatlıymış. öğrenciler seviyo seniii. iyi öğretmensin sen iştee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum bu böylee, teşekkür ederiimm ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER