18 Mayıs 2017 Perşembe

PERŞEMBE BİTERKEN



Merhabalaarr!

Dünkü yazılarıma o kadar moral verici yorumlar yazmışsınız kii okudukça çok mutlu oldum ve kendimi bazı konularda toparladım. Çok teşekkür ediyorum. Daha ümitliyim ve güzel bir  şekilde mezuniyet sürecinin üstesinden geleceğim inşallah.

Bir hafta daha bitmek üzere. Benim bu haftaki sınavlarım bitti. Bugün dinlenme günü :) 

Sabah bir sınavım vardı ve sonrasında hocamla görüştüm. Staj yaptığım kuruma gidip orada bizden alınan imza listesini getirmemi istedi. Bende Ram stajımı yaptığım kuruma gittim sınav sonrasında. İmza kağıdını aldım ve oradan ayrıldım. Aslında düşününce neden Ram'da staj yaptık bilemiyorum. Çünkü Çocuk Gelişimcilerin çalışma alanı Rehberlik Araştırma Merkezleri'nde bulunmuyor henüz. İyi tarafından bakarsam tecrübe edinmiş oldum. Belki ileride bir gün Çocuk Gelişimciler de Ram'larda olurlar,neden olmasınlar ki :)











4 yorum:

  1. Selam kesif etkinliginden geldim ve takibe aldim benimde blogumda kesif etkinligi var davetlisin 💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bloğuma hoşgelmişsin öyleysee :)
      Bende takibe alıyorum hemen,sevgiler..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER