26 Ağustos 2017 Cumartesi

BİRPEMBESEVER İLE ÇEKİLİŞ





Yazmayı epeydir aklımdan geçirdiğim bir yazı ile buradayım. Blogumda çekiliş yapma düşüncesi fikirlerim arasında olan bir şeydi. Ama nedense bir türlü girişimde bulunup yazmaya cesaret edemedim. Sonunda en sevdiğim yere, bloguma, sizler için seçtiğim minik hediyelerimle çıktım geldimm. Bu yıl itibari ile istikrarlı bir şekilde bloguma girmeyi ve sizlerle bir şeyler paylaşmayı sürdürdüm. Mutluluğuma, üzüntüme,sevimcime daha nicelerine ortak oldunuz benimle. Burada paylaştıklarımla her gün bir yeni kişiye bile ulaşabilmenin, yazdığım bir yazı ile aynı ortak duyguları yaşayabilmenin güzel hissini yaşattınız bana. Aslında bu çekilişi benden size kocaman bir teşekkür olarak da düşünebilirsiniz. Benimle birlikte bu blogda duygularıma ortak olup yol aldığınız için gönülden teşekkür ederim her birinize.

Sizler için seçtiğim minik hediyelerim ise; 
🌸Kırtasiye ürünlerini ben çok sevdiğim için, sevdiğim ve elimde bulunanları sizlerle paylaşmak istedim. (Defterler-origami kağıtları)
🌸Kartpostallaşmak da hobilerim arasında olduğundan sizler için Güney Kore ve Japonya'dan gelmiş olan kartpostallarımı çekilişe ekledim. 
🌸Dahası da var. 😇 Farklı tatlar tatmanız için Endonezya ve Güney Kore'den gelmiş olan kahve ve bitki çayları.
🌸Benim gibi gezmeyi sevenlere İstanbul gezilerimden arda  kalan broşürler. 
🌸Sürpriz magnet
🌸Japonya ve Güney Kore'den gelen minik notepad kağıtlar.

Çekilişe katılmak için yapmanız gereken sadece 3 tanecik şartım var.😊
🍀Bu yazımı sosyal medya hesaplarınızdan bir tanesinde paylaşmanız (Facebook/twitter/google)
🍀 Blogumu takibe almanız
🍀 Yorum kısmına katıldığınızı belirtmeniz. 





Çekiliş süresi 15 gün. Bol şans herkese!🌸

***SONA ERDİ.***


43 yorum:

  1. Çok tatlılar :) zaten takipteyim, g+ da paylaşıyor ve çekilişe katılıyorum:) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Caniim, biz de sana tesekkur ediyoruz guzel yazilarini bizimle paylastigin icin. Google+ ve Twitter'da paylastim ve katiliyorum. 😳

    YanıtlaSil
  3. Takipteyim G+ da paylaştım ve katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bende katılayım :) G+ ve facebook da paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Zaten takip ediyorum. Google + ve twitter'da paylaştım. :) Sevgiler. :)

    https://plus.google.com/u/0/118358151228428887156
    https://twitter.com/SndenBndenBzden/status/901413503680086017

    YanıtlaSil
  6. Ben de zaten takipteydim:) Kırtasiye ürünlerine de bayılıyorum , katılmak isterim ^^

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir çekiliş daha 😃😃 Hemmen katılıyorum 😊 Ve paylaşım yapıyorum G+ da

    YanıtlaSil
  8. çekilişler güzeldir bizde katılalım o vakit :)
    zaten takipteydik facebook hesabımızdan da paylaştık
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=333329713773956&id=100012907905472

    YanıtlaSil
  9. https://plus.google.com/u/0/110181187967083533647/posts/8LMi85gdFMJ
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=477349352630388&id=100010659811492

    Katıldım :) Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  10. bende takipteydim :) paylaşımı da google+ 'da yaptım :) kırtasiye ürünleri kalp ben diyorum ve katılıyoruum :))

    YanıtlaSil
  11. Ama çok şirin bir çekiliş olmuş bu, katılmazsam olmaz :D
    Google+'dan paylaştım :))

    YanıtlaSil
  12. ayyyyy ne cici şeyler. çekilişlere katılmıyom ama duyurcam tabikideee :)

    YanıtlaSil
  13. Takipteyim, g+ da paylaşıyorum ve katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Canmm biz tesekkr ederiz tatlimi tatli blogubla bizi tanistirdigin icin:) katiliyorum google da paylascam simdi 😘

    YanıtlaSil
  15. Cekilis avcisi gibi oldummm 😃Almanyada katilabilyomuuuuu 😃???Tum cekilislere katilicam iste goruceksiniz en cok ben kazanicam bennnnn😃Bol katilimli olsun insallah🙏💕

    YanıtlaSil
  16. Google + da paylaşıyorum, katılıyorum ve seni takip ediyorum :))

    YanıtlaSil
  17. Heyyoo! Yeni ve mis gibi bir çekiliş daha, çok keyifli :)) Hem duyuruyor hem de katılıyorum o halde.. ;)

    YanıtlaSil
  18. Zaten takipteyim blogunuza. G+ da paylaşıp katılıyorum.

    YanıtlaSil
  19. Katıldııım :)) inşallah bana çıkar 😂

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir çekiliş olmuş :D G+'da paylaştım :))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzeller ben katılıyorum
    https://twitter.com/aydakifangirl/status/901433253021831172

    YanıtlaSil
  22. Blog sayfanızı yeni keşfettim derken çekilişe denk geldim. Dediğiniz şartları yerine getirerek çekilişe katılıyorum. Memnun oldum.

    YanıtlaSil
  23. Bende varım o zaman paylaşım da google+ da ♥

    YanıtlaSil
  24. Bir Asya sever olarak tabii ki ben de katılıyorum ve G+'da paylaşıyorum! :)

    YanıtlaSil
  25. Bende g+'da paylaştım canım katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel bir çekiliş hazırlamışsın :). Ben de yeni başladım postcrossing'e ve çok zevk alıyorum. Hazırlamak, göndermek. alanların yorumunu okumak harika :). Takip ettim, google+'da paylaştım aşağıda linki :). Katılımı bol olsun :).

    https://plus.google.com/u/0/+M%C3%BCbeccelG%C3%BCrler/posts/5yia5gyAnhC

    YanıtlaSil
  27. Ben de varım 💕 Google+ da paylaştım.
    Sevgiler~

    YanıtlaSil
  28. Bende katılıyorum ^.^ Google+'da ve Twitter hesabımda paylaştım :)
    Twitter adresim; https://twitter.com/lightafirex/status/902546258098782208

    YanıtlaSil
  29. Google ile takipteyim canım :) Bol katılımcı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  30. bende varım :) google + dan paylaşıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  31. İş yerinden paylaşım yapamıyorum ama akşam eve gidince mutlaka paylaşacağım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Google + paylaştım öyleyse katılıyorum. Bol şansımız olsun...
    Yolunuz düşerse bana da beklerim kahve içer sohbet ederiz...

    YanıtlaSil
  33. Bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım 😊 bende çekilişinize katılmak isterim , sevgiler....

    YanıtlaSil
  34. bende katılıyorum :) zaten takipteyim :)

    YanıtlaSil
  35. Blogunu takibe aldım.Banada beklerim.
    Ben Yurtdısında olduğum için katılamıyoruz ama yazılarının takipçisiyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Katildigimizi saniyordum katilmamisiz meger 🤗🤗

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER