2 Ekim 2017 Pazartesi

20'DEN ÖNCE 20



Taptaze hayallerle dolu yepyeni bir etkinlik. Bir Küçük Elif Meselesi blogunun sahibi sevgili Elif, çok güzel bir fikirle ortaya, bu etkinliği sundu bizlere. Bize de hayallerimizi listeleyip gerçekleştirmek düşer kısmetse. Etkinlikten bahsedecek olursam, 2020 yılına kadar 20 tane dileğimizi yazıp gerçekleştirmemiz istenmiş. Nasip olursa da tarih belirlenip 2020'de İstanbul'da buluşma düzenlenecekmiş. Ben listemi kararsız kalsam da sonunda bitirebildim. İşte 20'den önce 20.

❤YAPILACAKLAR LİSTESİ❤

❤Uçurtma uçurmak
❤Kapadokya'da balona binmek
❤Bir mektup arkadaşımla tanışmak
❤Filistin'e gitmek ve Mescid-i Aksa'da namaz kılmak
❤Han Nehri'nde piknik yapmak
❤Karaokeye gitmek
❤Atatürk arboretumunda minik bir gezi
❤Bir fidan dikmek
❤Çanakkale şehitliğini ziyaret etmek
❤Yabancı bir dili ana dilin gibi öğrenmek
❤Afrika'nın bir ülkesine gidip ordaki çocukları mutlu etmek
❤Buz pateni yapmak
❤Çizim defterine sahip olmak
❤Blog arkadaşlarına kartpostal göndermek
❤Çocuklar için hikaye kitabı yazıp resmetmek
❤Bir kedi ya da tavşan sahiplenmek
❤İstanbul akvaryuma gitmek
❤Kartopu savaşı yapmak ve karların üzerine uzanmak
❤Bir ekstrem sporu yapmak
❤Hello Kittyli peluş almak.

27 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlikmiş gerçekten hepsi de gerçekleştirilmesi mümkün dilekler. istanbul akvaryuma bende çok gitmek istiyorum gerçekten. umarım gerçekleştirirsin hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akvaryum baya uzak olduğu için ve malum İstanbul şartları da eklenince baya ertelenen hayal oldu benim için.😅 İnşallah gerçekleştirebiliriz.

      Sil
  2. İnanılmaz güzel bir etkinlik olmuş. Umarım listede yer alan maddelerin hepsini gerçekleştirebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel bir liste olmuş bu Tuğçeciğim. Umarım tüm isteklerim gerçekleşir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Nerminciğim.Senin listen de bi o kadar güzel! 😊İnşallah gerçekleştirebiliriz.

      Sil
  4. Böyle bir etkinliği hayal edip gerçekleştirmeye çalışmak bile harika. Belki birkaç tanesi yer değiştirebilir. Sunay Akın Oyuncak Müzesi de çok güzel.
    Yolunuz açık olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncak müzesi de gitmek istediğim bi yer benim için. Tamamen unutmuşum orayı.. Hatırladım sayenizde, teşekkürler.☺

      Sil
  5. güzel bir etkinlik olmuş umarım hepsini gerçekleştirirsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Mescid-i aksa da namaz kılmak , benimde en büyük hayallerimden, inşallah sana da bana da nasip olur ^^

    YanıtlaSil
  7. akvaryum ve arboretuma gidersin yakında yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulursam Deep bi de malum İstanbul şartları,trafik.☺😁

      Sil
  8. Ne güzel bir liste olmuş, ben de bu listeyi oluşturdum, umarım hepsini tamamlayabiliriz ❤
    14. maddene talibim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin listene de bakmak isterim Seda.😊 14. madde,neden olmasıınn.😃

      Sil
  9. Afrika'ya gidip çocukları sevindirmek maddesine aşık oldum sanırım ♥ Harika maddeler var gerçekten :)) İnşallah hepsini gerçekleştirebilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifciğim. ☺ Bir yardım kuruluşu ile Afrika'ya gitmek, ordaki çocukların yüzlerinde ufacık bir tebessüme vesile olmak hep hayallerim arasındaydı. İnşallah hepimizin dilekleri nasip olur.

      Sil
  10. Olabilitesi uygun dilekler. İnşallah benimle tanışırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah inşallah ben de çook gönülden istiyoruum. 😊☺

      Sil
  11. Ne kadar güzel, coşkulu bir liste :) umarım hepsi gerçek olur...çocuklar için yazacağın ve resimleyeceğin kitabı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Çocuk kitabı projesini inşallah gerçekleştirebilirim. ☺

      Sil
  12. Maddelerin gerçekten çok güzel:) imkansız olan madde yok umarım hepsini yapmak nasip olur :) Blogunu yeni keşfettim zevkle takip edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gizem! Bloguma hoşgelmişsin. Dilerim yazılarımda ve burada keyifli vakitler geçirirsin. 😊

      Sil
  13. Güzel bir etkinlikmiş ve güzel bir liste dilerim istediklerine ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
  14. Umarım dileklerinizi yerine getirirsiniz güzel bir etkinlik başarılar dilerim

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER