27 Ekim 2017 Cuma

AYLAYA GİTTİM




Ahmet Eren'in sözleriyle başlamak istiyorum bu yazıma. Ahmet Eren öğrencilerimden biri. Ve yeni öğrencim olur. Daha dün geldi ve şimdiden sıkı fıkı olduk Ahmet Eren'le. Onlarla konuşurken ses tonumun bazen çocuklaştığını da fark ediyorum. Bu onları pek mutlu ediyor. Bugün Ahmet Eren yemeğini yerken birden arkadaşlarına ''Öğretmenimiz çok komik ya'' dedi. Sonra hep birlikte güldük.

Az önce Ayla filminden geldik. Kız kardeşime hafta öncesinden bu akşama söz vermişim ve bunu unutmuşum. Şu sıralar ufak ama bir o kadar da tatlı koşuşturmalar içerisindeyim. Unutkanlığımı da buna veriyorum. 

Filme gelecek olursak, öncelikle herkes gitmeli bu filme. Filmi birçok kez tanıttım blogumda. Gerçekten de anlattığımın ötesinde bir filmle karşılaştım. Kimi zaman güldüm kimi zaman ağladım. Filmin oyuncuları büründükleri rollerin hakkını fazlasıyla vermişler. Film tamamen gerçek hayat hikayesinden alınmış. Sonuna kadar çıkmadan izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Dilerim Oscar Ödülü'nü ülkemize kazandırır. Gözlerimden yorgunluk ve uyku akıyor. Bugünlük benden bu kadar, görüşmek dileğiyle! 😏

15 yorum:

  1. Öncelikle yeni öğrencin hayırlı olsun seni komik bulması ve sevmesi, onunla iyi anlaşman ne güzel. Ben bu filmin fragmanını gördüm fragmanı da oldukça etkileyiciydi kore savaşında hepimizin dedeleri Vs şehit olmuş veya gazi olmuştur muhtemelen bu nedenle daha içimize dokunacak bir şeye benziyor özellikle başroldeki miniğim ve kadrodaki güçlülere göz önüne alırsak. En kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum güzel düşüncelerin için Sümeyye. :) Filme tekrar gitmeyi bile düşünüyorum. Mutlu pazarlar!

      Sil
  2. en kısa sürede gideceğim bir film hikayesi beni çok etkiledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gitmelisin Efsa'cığım,mükemmel bir filmdi.

      Sil
  3. hımm izlicez tabii. :) ay severler tabii seni öğrencileriin :)

    YanıtlaSil
  4. İnşAllah Oscar ödülünü alır! ^_^ Filmi izlemedim ama izlemeyi çok istiyorum. :) Ayrıca komik öğretmenler her zaman daha tatlıdır, söylemeden geçemeyeceğim! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah alır. Fazlasıyla hak ediyor çünkü. Teşekkür ediyorum İremm. :)

      Sil
  5. Öğrencin ne tatlıymış :)) Ayla'yı ben de izlemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Gidersem yorumlarımı paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Ben çok merak ediyorum filmi. Oscar almasını da çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ay herkes gitti Ayla'ya , bende gitmeyen birini bulup kolundan tuta tuta götürücem başka yolu yok , kardeşimde gitti , sabahtan beri ballandıra ballandıra anlatıyor :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER