11 Ekim 2017 Çarşamba

ESKİŞEHİRDEN KARTPOSTAL GELDİİ



Günaydıınnn! Dün bir paket aldım adresime. İşten eve geldiğimde odamda gördüm bu paketi. Mektup beklemezken ben böyle bir sürprizle karşılaştım. ''Aaa bana paket mi gelmiş?'' sorusu yankılandı odamda.🙈 

Gönderenin adresine bakınca pek sevgili Beyda'nın Kitaplığı blogunun sahibinden geldiğini anladım. Bir kere kartpostallaşmıştık önceden. Günün tatlı yorgunluğunu aldı bu paket diyebilirim. Kartpostal ile birlikte broşürler, okumam için bir kitap ve pul göndermiş ufak koleksiyonum içim. Nasıl mutlu oldum nasıll! 😊 Kitabı en kısa zamamda okumaya başlayacağım. Kartpostala yazdıkların çok samimi çok içten.. Teşekkür ediyorum hepsi için. Dilerim birgün yüz yüze tanışıp birer kahve eşliğinde sohbet etme şansımız olur. Benim kartpostalım da çok yakında Eskişehir yolcusu olacak.😌

18 yorum:

  1. Ne güzel bir sürpriz, bir insanı mutlu etmek bu kadar basit işte, keyifle oku 💙

    YanıtlaSil
  2. Canım keyifle oku. Umarım bir gün yüz yüze görüşme imkanımız olur. Zamansız sürprizler güzel oluyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum böyle hoş bir sürpriz için. ☺ Görüşmek dileği ile..🌼🌼

      Sil
  3. Ne güzel düşünülmüş,ince bir hareket..
    Okuyunca senin adına bende mutlu oldum canım.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ansızın olması da insanı apayrı mutlu hissettiriyor. Teşekkür ederim mutluluğuma ortak olduğun için,sevgilerle. 😌

      Sil
  4. Ne güzel bir sürpriz:) keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel sürpriz, güle güle oku kullan 😊

    YanıtlaSil
  6. Benim memleketim :) güzel bir hediye

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER