6 Ekim 2017 Cuma

KARBEYAZ



Kurumumuzun yeni üyesine merhaba demek ister misiinn? ☺ Dün ikindiye doğru bahçemizde fark ettik bu dostumuzu. Bildiğiniz gibi önceden bir kedisi varmış okulumuzun ama firar ettiğinden de sizlere bahsetmiştim burda. İsmini karbeyaz koydum bu kendini pek beğenmiş kedinin. Kendini pek beğenmiş diyorum çünkü çok nazlı ve siz sevdikçe size hiç mi hiç pas vermiyor. Baya ağırdan alıyor kendini. 😅 Dün gazabına da uğradım bu yaramazın. Isırdı elimi. Tembel tembel oturmayı, kendini sevdirmeyi çok sevdiği gözle görülür derecede aşikar. Aslan yelesi gibi de tüyleri var. Sevdikçe sevesiniz geliyor. Bakalım nasıl maceralara atılacağız bizim Karbeyaz ile.😇

13 yorum:

  1. Merhabalar :) Daha şimdiden baya maceralarınız olmuş . Kediler çok sevimliler gerçekten :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. Ben sadece uzaktan sevebiliyorum hayvanları. Dokununca kaşıntı tutuyor :(

    YanıtlaSil
  3. hihi zamanla iyi anlaşırsınız kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyelim Deep. Valla miskin miskin yatıyor,gözlerini kısarak da bakıyor. :D

      Sil
  4. Hayırlı olsun Karbeyaz. İnan hem alışacak, hem de size çok enerji verecek. Eğer erkekse biraz nazlı olurlar. Sevgiler Tuğçe :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER