29 Ekim 2017 Pazar

YAĞMURLU PAZAR



Şu sıralar haftasonlarım direksiyon derslerimle geçiyor. Bu arada ilk sınavımı geçtim. Haftaya cumartesi ya da pazar günü direksiyon için sınava girebilirim. O yüzden iki güncük tatilimden ve uykumdan fedakarlıklar yapmak zorundayım. 

Sonbahar yağmurları geç de olsa nihayet uğradı İstanbul'a, kasıma az kalmışken. Ara mevsimler artık 1,5 aya düşecekmiş. Dünyamızın dengesini bozduğumuz için olsa gerek.. 




Son olarak, biz Cumhuriyet Bayramı'mızı çoktan kutladık minik öğrencilerimle. Etkinliği yaparken ellerden çok çeneleri çalıştı tabii. 😇 

11 yorum:

  1. Tebrik ederim canım. Darısı ikinci sınavının başına.
    Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. hehe çalışsın çeneleri tabiii mutluluktaaan. ehliyet için de başarılaar halletcen tabiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ehliyet ehliyet :D arkadaşlarımın yarısının ehliyeti var ve ben arabalardan korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavı ben de birazcık gözümde büyütmüştüm ama korkulacak bir şey değilmiş. Arkadaşın da geçer inşallah. 😊

      Sil
  4. Umarım kısa zamanda ehliyetini alırsın canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bir yıldır alıcam alıcam diyorum ehliyeti ama aşırı üşenmekten bir alamadım , sürebiliyorum arabayı ama kursa gitmeye üşeniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürebiliyorsan, direksiyon dersleri daha kolay olur senin için. Sen de alırsın inşallah ehliyeti en yakın zamanda. 😊

      Sil
  6. Umarım ehliyeti almaya hak kazanırsın :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER