18 Kasım 2017 Cumartesi

BEATEVO YG



Bilgisayar oyunlarını çocukluğumdan beri çok severim. Max Payne, Tomb Raider, Need for Speed ve daha nicesi ellerimden geçmiştir. 😃 Yaş ilerledikçe oyun oynama konusunda biraz durgunlaştım sanırım. 
Akıllı telefonlarımıza indirdiğimiz uygulamalar arasında oyunlar kategorisi de oluyor. Aslında bir oyun bağımlısı olduğumu söyleyemem ama benim de telefonumda bir iki tane oyun bulunuyor. Aklıma estikçe bakıyorum. Bunlardan göstermek istediğim bir oyun var ki iki gündür müptelası olmuş durumdayım. 

Beatevo Yg.

YG Kore'de kendi çapında bir müzik şirketi oluyor. Dünya'ya tanıttığı Psy, G-dragon gibi çok ünlü şarkıcıları bünyesinde barındırıyor. Bu oyun uygulamasıyla bir nevi şirketindeki şarkıcıların müziklerini tanıttığını söylemek mümkün oluyor.  Bu oyun bana biraz piano tiles uygulamasını çağrıştırdı. 


Kız kardeşimin tavsiyesi ile ben de karşılaşmış oldum bu uygulama ile. Kore müzik  severlere tavsiye ediyorum bu uygulamayı. 
 Mutlulukla ve sağlıcakla kal! 💜

6 yorum:

 

BİRPEMBESEVER