30 Kasım 2017 Perşembe

FACEBOOK'A Bİ HALLER OLUYOR?





Blogum dışında sahip olduğum diğer sosyal medya hesaplarımda çok aktif olduğum söylenemez. Bu yüzdendir ki (sanıyorum) Facebook hesabımı kapatmış. Neye kime göre bilmiyorum. Tek bildiğim hesabıma girdiğimde hesabımın facebook tarafından kapatıldığına dair yazı görmem. Aslında diğer hesaplarımı da blogum için açmıştım. Yazdığım yazıları orada da paylaşayım diye. Facebook'a n'olduysa artık sayfamı hangi koşullarına uygun görmediyse kapatmış sayfamı. Çok da aktif olduğumu söylemesem de arada yazı paylaşmaya giriyordum sayfama.

Aklımda dondurma düşüncesi varken facebook, benden önce davranmış oldu. 😆🙈

15 yorum:

  1. Aynı bu durum benimde başıma geldi tekrar hesap açmak istedim izin vermedi garip yani ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırınca biraz gerçek adımı kullanmadığım içinmiş. Valla kendi bilir o kaybetti.😁☺️

      Sil
  2. gerçek profil fotografın yoksa,facebook bunu hep yapıyor..herkesin başına gelen bi durum..

    YanıtlaSil
  3. İyi tarafından bakıyor halley reklami aklima geldi :)

    Aman canim bosver seni istemeyeni sen hic isteme hıh 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de halley reklamı gelmişti aklıma.🙈
      Dimi yaa aynen öylee.🌝☺️

      Sil
  4. gerçek ismin ve fotoğrafın olmadığı için olabilir. Benim de kapatılmıştı yenisini açmak zorunda kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzdenmiş.. Çok saçma bir sebep bence. Milyonlarca açılan sahte hesapları, çalıntı,uygunsuz içerikleri kapatsın önce facebook.🌝

      Sil
  5. Facebook 'tan 3 senedir uzağım ben ya :) :)

    YanıtlaSil
  6. İlk kez duyuyorum ben, ayıptır söylemesi bir sürü sahte hesabım var :D Yazıyı okuyunca kontrol ettim onları bile kapatmamış... Sana çok ayıp etmiş :D ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Eliif.☺️🙈 Sen şanslı çıkmışsın o zaman.😊 Neyse facebook duymasın şimdii senin hesaplar da gitmesin sonraa.🤫

      Sil

 

BİRPEMBESEVER