29 Ocak 2018 Pazartesi

ÇABUK BİTEN GÜN





Son tatil günüm de çabucak bitmiş oldu. Annemler dün Bursa'ya gittiler. Böyle olunca evin tüm işleri bana kaldı. 

Kahvaltı yaparken yeni başlamış olduğum dizinin çevirisinin geldiğini görünce hemen onu izlemeye koyuldum. Return adında bir kore dizisi. Konusu baya gizem barındırıyor. İlgililere de önereyim diziyi. 😊

Gün boyunca ev işleri ile meşguldüm. Sonra yine gün içinde bol bol kız kardeşimle konuştuk. Gözlüklerinin camı kırılmış. Eymen oturmuş üstüne.🙈 Sonra bir gözlükçüye gitmiş. Camını takmaya çalışan yetkili de gözlüğün iskeletini kırmış. Ortam biraz gerilmiş tabii. Yetkili kişi hatayı gözlükte bulmuş. Ve gözlüğün ederinden daha düşük fiyatta gözlük çerçeveleri göstermiş kardeşime, hatasını telafi etmek için. Kız kardeşim de kabul etmemiş. Neyse ki hallolmuş sorun. Sanırım artık lens kullanır bundan sonra. Bugün nedense yakınımdaki kişilerin başına kötü olaylar peş peşe gelir oldu. İnşallah yarın bugünden güzel bir gün olur.


13 yorum:

  1. tamam yarın daha güzel olsuuun :) eymen yapsın yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ay kardeşine çok geçmiş olsunlarımı ilet, inşallah bunun bile vardır bir nedeni ♥ Ama lensler çok zor değil mi, yakın bir arkadaşım kullanıyor, yanlışlıkla gözü falan kaşınsa hemen kıpkırmızı oluyor :(( Gözlük en iyisi zannımca *-* Hem çok da güzel duruyor, herkese yakıştırıyorum ben, kendim dışında ☻ "Bir tatil biter diğeri başlar. Üzülme." diyerek seni avutmak istiyorum çünkü aynı avuntuya bir hafta sonra ihtiyacım olacak ☻ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Elif'ciğim..
      Ben de lensler hakkında pek olumlu şeyler duymadım ama baya da istiyor kullanmak. Artık denesin sonuçlarını da görmüş oluruz bakalım.
      Tatiller çook olsa dimii. -,-

      Sil

 

BİRPEMBESEVER