8 Şubat 2018 Perşembe

MİM | BENİM SİNEMAM



Şubat ayının ilk mimi olacak bu yazı.
Önce sevgili Merve, yapmış olduğu miminde benim de ismimi andı. Sonra da sevgili Aysel, yine bu mimi cevaplarken beni de mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum kızlar! 💜 
Onların cevaplarını da okumak için isimlerine tıklaman yeterli. 😊

1.Sinemada izlediğin ilk film?
Bu sorunun yanıtını gerçekten hatırlayamıyorum. Hafızamı o kadar çook zorladım ama yine de bulamadım. 😒

2.Film en güzel ......de/da izlenir?
Film en güzel, tabi ki evde izlenir. 

3.Film izlerken olmazsa olmazın var mı?
Var elbette. Film izlerken sessiz,sakin bir ortam olması gerekiyor. Bir de filme dışarıdan bir kişinin gelip müdahil olmasından hiç hoşlanmam. O film bölünmeyecek o kadar.😔

4.Tek başına mı kalabalık mı?
Evde genellikle kız kardeşimle film izleriz. Konularına,türlerine bakar ve o karar verir. Film ve dizi konusunda zevklerimiz uyuşuyor.😍

5.Mısır mı cips mi?
Mısır mısııırr.🙈

6.Avm sineması mı? Sokak sineması mı?
Bazı avm'lerdeki ses ve görüntü sistemleri çok güzel. Açıkçası açık hava sinemasını çok merak ediyorum. Hiç sokak sinemasına gitmemiş olsam da cevabım, sokak sineması.

6.Filmden önce filmin fragmanını mı izlemek yoksa yorumlarını mı okumak?
İlk olarak yorumlara bakanlardanım. Ama öyle spoiler içermeyen yorumlara bakanlardan. Eğer spoiler içeriyorsa da fragmana bir göz atarım.



9 yorum:

  1. ayyyy bi ara kardeşini de annat yiaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Aa sen de mi o cevabı vermiştinn. Mutlu oldum senden duyunca şimdi.☺️
    Çok merak ediyorum sokak sinemasını. Dilerim bir gün gidebiliriz.😊

    YanıtlaSil
  3. Ayy bende spoiler olanlara bakmam. Spoilerdan nefret ediyorum. 😅 Bende sessizlikte izlemeyi severim. 🤗 keyifle okudum, sevgiyle kal ..💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler’lar hiç olmasaa dimii hehehe☺️
      Kocaman sevgiler!🌸

      Sil

 

BİRPEMBESEVER