29 Nisan 2018 Pazar

ANLAMAYI BIRAKTIM




Hani hayatında bir şey olur. Hayatını değiştiren bir şey bu. Kendini iyi mi kötü mü hissedersin belli değil. Sonu gelmeyen bir bilinmezlik sokağına dalarsın adeta.

Ve üst üste gelir her şey. Bir olay yaşanır ve seni üzen diğer olaylar da peşi sıra dizilirler hayatına. Hepsi sırasının gelmesini bekler sanki. Yine biz, yine insanlar. İnsanları anlamayı bırakalı çok oldu aslında. Düşüncelerini ve duygularını anlamadan, empati kurmadan kendi bildiğini yapan insanları.

Bazen de yanlış anlaşılıyorum tabii. Ben iyi oldukça sanki karşımdakiler daha çok yüz bulup bu durumdan yararlanıp iyiliğimi suistimale çeviriyorlar. Hangi çizgide duracağımı şaşırdım. 

Bu günler geçecek mi onu da bilmiyorum. Her zorlukla beraber bir kolaylık da vardır elbet. Rabbim, bir kapıyı kaparsa bin kapıyı açar.

Dua ve umut ile...

8 yorum:

  1. Bazen ben de insanız hava sahası istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O insansız hava sahasına benim de ara ara ihtiyacım oluyor.

      Sil
  2. Ahhh seni o kadar iyi anlıyorum ki sınava hazırlandığım ve sınavları geçemediğim dönemde bende yaşadım aynı duyguları.İnsanoğlu işte aslında çekindiği korktuğu şeylerin ve utandığı şeylerin yıllar geçtikçe önemsiz olduğunu anlıyor insan bak bana dgs yi kazanamadığımda dünyam başıma yıkılmıştı naapcağımı bilmiyordum ama naaptim ettim üstesinden geldim.Haaa! geçti mi hayır sadece bir kenara koydum çekilmiş acı diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Merve, aslında bu hayat bir tiyatro sahnesi gibi. Bazen başrolde oluyoruz bu sahnede bazen yan rolde bazense seyirciyiz.
      Asıl hayata hakkını vererek hazırlanmak dileğiyle..

      Sil
  3. aman boşver evet anlamayı. bak bizim ülkede ilişkiler böyleee, yabancılar, avrupalılarda yok böyle bişi, çok saygılılar, hiç kimse kimsenin özel hayatına karışmaz, uygardırlar, bizde yok böyle şeyler :) kötü bişi değil umarım şu önemli şey yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim Deep, ,iyi olmak zorundayım. Daha da iyi olacağım inşallah. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Ah Tuğçecim, bende bu insanları anlamakta bir hayli güçlük çekiyordum, baktım anlamıyorum, bir türlü yaptıklarına anlam bulamazken artık ben değil onlar anlamak çabalıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından seni anlamaya çabalamaya başlayanlar olmuş Rabiacığım. Benim çevremdekilerde o da yok henüz.
      Allah'a bırakıyorum her işimi, en iyisini O bilir.
      Huzurlu günler!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER