9 Nisan 2018 Pazartesi

BAHAR GEZİSİ VE LALELER

Bu güzel görüntü Gülhane Parkı'ndan.
 Bugün, baharı tüm neşesi ve cıvıltısıyla hissettim. O kadar güzel bir gün oldu ki... Sana anlatmaya nereden başlasam bilemiyorum.

Sabah, Üsküdar sahildeki yürüyüşün ardından Eminönü'ne bir şeyler almaya geçtik vapurla. Güneşli havada da İstanbul'da vapurla karşıya geçmek pek keyifli ve neşeli oluyor.
Eminönü'ne varınca kaktüslerime toprak ve vitamin aldık. Ardından öğle yemeğimizi yedik ve Ayasofya'daki sergiyi ziyaret ettik. Bu gibi durumlarda müze kartınızın hali hazırda olması çok iyi. Çünkü içeriye girmek için onlarca insan güneşin altında ip gibi sıra olmuşlardı. Kartımız olunca sırada beklemeden girişten Ayasofya'ya girme şansımız oldu. Tezhip ve hat sergisini gezdik. Ayasofya'nın da içerisinde dolaştık.

Buradan çıkınca yürüyüş yolumuz vardı. Biz de Gülhane'ye doğru yürüyelim ve orada dinlenelim dedik.
Laleler, nisan ayı ile birlikte ekilmeye başlamış. Bu güzel renk cümbüşünü görmek insana huzur veriyor. Yemyeşil çimenlerin arasında her renkten laleyi görünce elbette resimlerini de çekmemek olmazdı. 😇

Laleri görünce bir anlığına hepsi benim olsun istedim. Ama ne yapayım tüm çiçekleri çook seviyorum. 🙈

Gezi defterime ve bloguma ekleyeceğim muhteşem bir gün oldu.
Sağlıcakla kal ve bol bol gez!