22 Nisan 2018 Pazar

BURSA







Yeşil şehir Bursa’daydık bugün.
Sabah erkenden yola çıktık. Dün akşamdan kararlaştırmıştık Bursa ziyaretini. Anneannemlere sürpriz yaptık. Çok mutlu oldular. Sabah kahvaltımız onlarla birlikte oldu. Yüzlerindeki gülümsemeyi görmek tüm yorgunluğumuzu aldı doğrusu.😊




Sonra bahçede gezintiye çıktım. Doğa ile iç içe olmayı çok mu çok seviyorum. Özellikle doğa resimleri çekmek en büyük hobilerimden. Sana anneannemin özenle baktığı çiçeklerinden, gülleri göstermek istiyorum. 


Sonra bahçede ilk olan meyvelerden erikler vardı. 
Dalından erik toplayıp yedik. Yaz mevsiminin yaklaşmasını en çok da meyvelerinden dolayı iple çekiyorum sanırım. 


Bu minik çiçekleri de sonradan fark ettim. İsimlerini bilmiyorum.🌝 
Görünüşleri çok şekerdi. Pembe beyaz minik minik çiçekler, yeşil çimenlerin arasında kendilerini belli ediyorlardı. 




Vee bugünü böyle sonlandırmak istiyorum. Benim için biraz yorucu bir gün olsa da çok güzel bir gün geçirdim. Tüm gün Bursa’da gezindik. İlerleyen günlerde nerelere gittik seninle de paylaşacağım. Bugünlük benden bu kadar. 🙈 
Huzurlu akşamlar!



6 yorum:

 

BİRPEMBESEVER