2 Nisan 2018 Pazartesi

MİM | BLOG YAZARLARINI TANIMA





Nisan ayının ilk mimi. Çoğu blogger arkadaşım yaptılar bu mimi. Hepsini keyifle okudum. Bu mimin konusu şöyle: Blog yazarlarını daha yakından tanıma fırsatı veriyor. O Halde mime başlayalım.

1.Nerelisin? 

Doğma büyüme İstanbulluyum. İstanbul'un kalabalığı her geçen gün artsa da bu şehirden vazgeçemiyorum.

2.Burcun nedir?

Akrep.

3.Bloglarda en çok ilgini çeken nedir?

Öncelikle içerikleri ilgimi çekiyor. Yazılarının bana hitap edip etmemesine bakıyorum. Birkaç kere ziyaretten sonra ilgimi çekiyorsa da o bloga yol arkadaşı oluyorum.

4. En sevdiğin mevsim?

Tabii ki kış! Çocukluğumdan beri gelmesini iple çektiğim mevsim olur kendileri. Hatırlıyorum da eskiden daha çok kar yağardı İstanbul'a. Okullar tatil olur, doya doya karlarla oynar, yuvarlanırdık. Şimdi ise kış mevsimini arar olduk. Mevsimler birbirine karıştı adeta.

5. Yabancı dil biliyor musun?

Yazıp konuşabildiğim bir ingilizcem var. O da çok ileri seviye de değil. Ama ilerletmeyi istiyorum. Bir de çat pat korece konuşabiliyorum. O da dizilerden. 😊

6. Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

Geziyorum. Blogda vakit geçiriyorum. Bazenleri kitap okuyup not alıyorum. Müzik dinlediğim, dizi/film izlediğim de oluyor.

7. En son hangi kitabı okudun?

Simyacı adlı kitabı okudum. Daha dün paylaştım yazısını da.

8. Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?

Bunu her insan yaşamıştır illa ki. Söylenen bir söz ya da yapılan bir davranış gibi. Önemli olan o pişmanlıktan ders çıkartıp tekrarlamamak.

9. Tuttuğun takım var mı?

Vaar. Galatasaraay!! 💗💛

10. Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın?

Küçük bir not defterim ve kalemim hep olur. Sonra ıslak mendil. En önemli şey.

11. En sevdiğin içecek?

Salep. Tarçınsız.

12. Ve son olarak blogundan hiç para kazandın mı?

Hayır, hiç kazanmadım. Reklam almak konusunda mailime teklifler gelse de şu anki planlarım arasında böyle bir düşüncem ve hedefim yok.


12 sorudan oluşan mim oldukça keyifliydi. Yapmayan varsa mimledimm!




19 yorum:

  1. Evet, ne kadar en çok yazı sevmiş olsam da ,kış mevsimi de ayrı bir güzel, tabi en çok kar tatili☃⛄️

    YanıtlaSil
  2. Saleple şaşırttın beni Tuğçe :D Ben çilekli, daha tatlı bir içecek dersin diye düşünmüştüm. Herhalde seni pembeyle özdeşleştirince içeceğinin de o renk olması gerek gibi bir düşünceye kapıldım :D
    Okuması zevkli olan bu mimi ben de yapayım ya, eksik kalmayayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çileği çoook severim ama çok yiyemem. Alerjim var maalesef ki😯 Ama pembe renginden asla ödün vermem. Çoğu eşyam pembedir mesela.😊
      Sen de yap tabii ki seninkini de okumak isterim. Sevgiler Eslem! 🌸

      Sil
  3. Bende Kore dizilerinden dolayı çat pat Korece konuşmaya çalışanlardanım :D Ayrıca Salep'i de tarçınsız içerim. Ortak noktalarımız olmasına sevindim :D Eğlenceli bir yazıydı emeğine sağlık canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzell. Ortak yanlarımız olmasına ben de sevindim hehehe☺️
      Keyif alarak okuduysan ne mutlu bana, huzurlu günler!🌸

      Sil
  4. Bana mı öyle geldi bu Mimi yapan çoğu kişi kış mevsimini daha çok seviyor.Daha doğrusu yaz mevsimine pek denk gelemedim.Ya da azınlıkta:)

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın biz kış severleer! :)
    Ellerine sağlık çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  6. sade ve güzel bir anket olmuş,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar en çok keyifle okuduğum yazılardan bu mim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öylee. :) Gerçi bütün mimler ayrı güzel. ^-^

      Sil
  8. Kış ve salep uyumu benim için de bir numaradır. Mim sayesinde seni tanımak güzel oldu :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgeçilmez ikili olurlar. Bir de yanına okuma kitabı eklersek değmeyin keyfime. :)

      Sil
  9. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER