21 Nisan 2018 Cumartesi

POSTCROSSING | RUSYA






Okurlarımın çoğu beni kartpostal ve mektup serilerimden tanıyor. Çok uzun zamandan beri de bir kartpostal yazısı gelmiyordu. 
Bugün aklıma geldi ve bana Rusya'dan, soğuk diyarlardan, gelen bu şirin kartpostalı seninle paylaşmak istedim.

Kartımız, Moskova'da yaşayan Anya'dan. 
Üniversite'de turizm işletmeciliği ile ilgili bir bölümde öğrenciymiş. 
Karadeniz kıyısında bulunan Anapa isimli kentte bir otel açmak da en büyük hayaliymiş. Bu kent, turizm açısından çok önemli bir konumda bulunuyormuş.

Bu güzel kartpostalı gönderdiği için Anya'ya teşekkür ediyorum.

Ve son olarak sevgili okuyucu,
daha önce hiç kart yazmadıysan bunu bir kereye mahsus da olsa denemeni tavsiye ederim.

Sağlıcakla kal!

6 yorum:

  1. kartpostal deyince aklıma çocukluğum geliyor. bayramlar, yılbaşları... ne çok kartpostal gönderirdik. bir sürü kartpostal tezgahı olurdu koleksiyon yapardık. şimdilerde önemli günlerde önce etkinlik olarak yaptırıyorum öğrencilerime.. sırf o günleri hatırlamak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmuş bir şey ama bizim gibi kartpostal severler oldukça unutulmayacaktır. :)

      Sil
  2. Bence sen de yapabilirsin İlkaycığım. Hem mektuplaşmak kadar masraflı da değil kartpostallaşmak. :)

    YanıtlaSil
  3. heeeey işallah hayaline ulaşııır biz de sende görürüüüz :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER