27 Nisan 2018 Cuma

SAİTABAT ŞELALESİ






Bursa'ya gittiğinizde uğrayacağınız yerlerden biri de Saitabat Şelalesi.
Bursa'da hava çok sıcaktı ve şelaleye vardığımızda bir serinlik hissettik. Doğal manzara, şelaleyi izlemek keyifli ve bir o kadar da huzur vericiydi. Ama çok da kalabalıktı. Gelenlerin çoğu neredeyse turistti.

Şelalenin alt kısmında oturma yerleri yapılmış. Üst taraflarda ise alışveriş yapabileceğiniz küçük dükkanlar var.

Diğer bir tarafta ise atlar ve midilliler vardı. Bunlara binip sizi şelale çevresinde 10 dakikalık bir gezintiye çıkartıyorlar. Resimdeki midilliyi seveyim deyip yanına gittim. Severken az kalsın elimi kaptırıyordum midilliye.



Biz Saitabat Şelalesi'ne ikindiye doğru gitmiştik. Böyle yerlere erken gitmek en iyisi sanırım. Az kalabalık olunca insan daha bir huzur bulup manzaranın tadını çıkartabilir. Seni de bu şelaleyi gezip görmeye beklerim sevgili okur!
Sağlıcakla kal!


6 yorum:

  1. Daha önce Bursa'ya gittim ama burayı duymamıştım. Bir daha gittiğimde mutlaka buraya da gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Bursa'da gezilip görülecek o kadar çok yer var ki...
      Bir Bursalı olarak benim de keşfetmediğim çok yer var. o.o

      Sil
  2. Bir gün gidersem aklımda bulunsun :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER