19 Nisan 2018 Perşembe

STRANGER THINGS





Dizi, Hawkins isimli küçük bir kasabada yaşayan dört afacan çocuk etrafında geçiyor. Bu dört çocuk çok yakın arkadaşlardır. Hayal güçleri baya geniştir. Ve bilime de meraklıdırlar. 

Yine her zamanki gibi sıradan bir akşamdır. Çocuklar, içlerinden birinin evinde toplanmış oyun oynamaktadırlar. Eve dönmek isteyen çocuklar oradan ayrılırlar ve herkes kendi evinin yolunu tutar.

İçlerinden biri girilmesi yasak olan bir ormandan evine gider. Bisikletini sürdüğü sırada karşısına bir şey çıkar ve çocuk ortadan kaybolur. Tüm kasaba çocuğun kayıp olduğunu öğrenir. Bu habere en çok da kayıp çocuğun yakın arkadaşları üzülür.

Bu arada kasabada gizemli bir laboratuvar vardır. Burada bazı korkunç işler döner. Çocuklar üzerinde deneyler yapılır. Ama kasaba halkı ve polis bu yerin sıradan bir yer olduğunu düşünür hep. 

Kayıp çocuk, bir gün annesiyle doğaüstü güçlerle iletişim kurar. Fakat anneye bu konuda kimse inanmaz. Laboratuvardan kaçmaya başaran bir kız, kayıp çocuğun arkadaşları tarafından ormanda bulunur. Bu kızın doğaüstü güçleri vardır. Telepatik yollarla çocuklar, bu kız sayesinde kayıp arkadaşlarının izini sürerler.

İki sezondan oluşan sürükleyici bir dizi. 3.sezon da gelecekmiş.


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Eveet, ben severek ve müthiş merakla izledim. Size de öneririm. :)

      Sil
  2. Ben ilk bölüm izleyip bırakmıştım sonra tercihimi Dark dizisinden yana kullandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam aksini yapacaktım ki sonra ilk Stranger Things'i izlemekten yana tercihimi kullandım. Dark'a da başlayayım dedim ama yarıda kesip bıraktım, sarmadı beni. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER