10 Nisan 2018 Salı

SWITCH CHANGE THE WORLD





Jang Keon Song, dizide iki farklı karakteri canlandırıyor. Bu iki karakter birbirine tıpatıp benzese de biri üstün zekasını kullanarak insanları dolandırmakta diğeri ise savcı olup suçluları cezalandırmaktadır. Savcı karakter, bir olayın peşindeyken kötü adamlar tarafından saldırıya uğrar ve
hastaneye kaldırılır. Olayı çözüp suçluları yakalaması an meselesi iken savcının hastanelik olması davada aksamalara sebep olacaktır.

Savcının iş arkadaşları ise savcıya çok benzer birini bulup olayın başına onu geçirtmeye çalışacaklardır. Buldukları kişi de ona tıpatıp benzeyen dolandırıcı karakter olur. Dolandırıcı karakterin de hukuka dair bilgileri vardır. Çünkü geçmişte o da bir hukuk öğrencisi idi. Baro sınavlarına hazırlanmış fakat bu sınavlara girememiştir. 

Savcının yerini bu dolandırıcı karakter alır.
Ve yeni ekip arkadaşları ile suçluların peşine düşer. Aksiyon, hukuk konulu iyi bir dizi. Biraz da komik replikler var. 

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bana eğlenceli geldi dizi. Bir de bölümleri 30 dakika. Bu da iyi bir şey.☺️

      Sil
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  3. Başroldeki oyuncuyu k-drama izlemeye başladığımda çok sevmiştim ama kendisini line'dan takip ediyorum ve artık bana itici geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de eski dizilerden bildiğim birisi. Line kullanmıyorumm. 🙊

      Sil
  4. Yok yaaa hukuk kadromu doldurdum ben başlarım yarım bırakırım şimdi bunun birde vicdan azabı var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh o zaman🙊 Ben de yeni çıkanlara baktım birkaç tanesi iyi dizi listemdee☺️

      Sil
  5. Ya ben bu dizi için heyecanlıydım bayağı, özellikle de kadın başrolü Age of Youth sayesinde çok sevmiştim ve bu dizinin kadrosunda olduğunu öğrenince de kesin izlerim diye düşünmüştüm ama o saçlarla kıza yazık etmemişler mi ya? :D Vallahi izlemeye elim gitmiyor ve tek nedeni saçları :D Dizinin devamında değişse bari de ben de izleyebilsem :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER