15 Mayıs 2018 Salı

ERİK GİBİ BİR GÜN





Her meyveyi çok severim ama seni bambaşka severim erik. Özellikle de papaz eriğini. Şöyle bir düşününce sebzelerle de barışık biriyimdir. Yani ayırt etmem birini diğerinden. Bir tek çiğ maydanoz ile aramız ufaktan bozuk gibi.🙊

Sebzeler meyveler derken.. Gelelim bugüne. Bir öğrencimin annesi aramış iş yerimi. Benimle görüşmek istemiş. Kurum telefonundan geri döndüm anneye. Selamlaşma faslından sonra direkt numaramı istedi. Dondum kaldım. Kişisel numaramı prensiplerim gereği vermediğimi belirttim. Öğrencimin diğer okulundaki öğretmeni vermiş numarasını ve onunla bu şekilde daha kolay irtibat kurabiliyorlarmış. Ben de bana iş yerim vasıtasıyla kolaylıkla ulaşabileceğini belirttim anneye. 

Yaklaşık bir ay önce bir velinin ısrarına dayanamayıp vermiştim numaramı. Resmi günlerin yanı sıra her hafta ya çocuğunun okulda yaptığı gösterilerdeki resimlerini, videolarını ya da bitmek bilmeyen isteklerini ve çocuğu için istediği ödevleri yazdı durdu bana. İşte o zaman anladım ki kişisel numaranı vermeyeceksin. Karşı taraf iyi niyetini görünce suistimale çevirmekle kalmıyor, mesai saatinin dışında bile rahatsızlık verebiliyor. 

7 yorum:

  1. Bizim debiş telefonu 7-24 açık telefonumuzda iş maillerimiz de açık 🙈 özel sektör zorrrrr ama tabi kimse kimseyi gereksiz rahatsız etmemeli özel sınırlar bilinmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın bana her hafta yazar bu veli.. Artık sabrım da kalmıyor,istekler hiç bitmiyor.. Zor gerçekten.

      Sil
  2. Seni en iyi ben anlarım heralde seninle bir anımı paylaşmak isterim tuçiş :).Öğrencilerime normalde numara vermiyorum fakat bir ödev vesaire ulaşmaları için rehber olduğum sınıfla bir whatssap grubu kurduk canım öğrencilerim numaramı alıp oradan eklemişler neyse...Okulların yoğun kar yağdığından dolayı tatil olduğu akşam itibari ile ilan edildi ve biz öğretmenlere mesaj geldi bu mesaj doğrultusunda wp grubundaki öğrencilerimi bilgilendirdim.Sabahın 6.30 unda kim arasa beğenirsin öğrencim ! bide kendi konuşmuyo annesini konuşturuyo -okullar tatil mi die soruyorlar.Yahu hiç mi tv izlemediniz hiç mi başka insanlara sormadınız demeden edemiyor insan bide daha münasip bir zaman olsa neyse 6.30 ya :D .Neyse ertesi gün bi güzel fırçalamıştım bizimkileri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.30'da çok erken değil mi Merve yaa. :')
      İnsanlar düşünemiyorlar mı yoksa farkında olup da mı bu şekilde davranıyorlar anlam veremiyorum.
      Sana tatil mi değil mi diye soracağına milli eğitime soraymış ya. :')

      Sil
    2. Ya işte düşuncesizligin alasi tuçis ne olcak😒

      Sil
  3. ay aman biz türkler sınır saygı bilmeyiz işteee :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER