11 Mayıs 2018 Cuma

HAYALLER HAYATLAR




Yoğun ve yorgun geçen günün ardından pilim bitmiş bir vaziyetteyim. 
Zihnim çok karmaşık. Bu aralar, şöyle bir imkanım olsa da kendime küçük bir gezi düzenlesem diyorum hep. 

Günübirlik değil de birkaç günlük bir gezi olsa. Sessiz, sakin, trafiğin ve kalabalığın olmadığı bir yer olsa orası. Yanıma fazla eşya almasam da olur. Beni idare edecek kadarı kafi. Fotoğraf çekmem için telefonum, bir şeyler yazıp çizmek için gezi defterim ve tabii renkli kalemlerimi de almalıyım. Ama sözde kalıyor hayaller. 

Sanırım planner yapmaya geri döneceğim. Her şeyi unutuyorum. Gün içerisinde birçok kişi ve bir sürü şeyle meşgul olduğum için olabilir mi acaba?
Aslında telefonumda bir uygulama var ve bu uygulamaya günlük ne yapmak istediğimi yazıyorum. Adı da MinimaList. Bu da işime yarıyor unutkanlığım için ama, sanki kalemle bir kağıda yazdığım notlar daha akılda kalıcı oluyor. 
En iyisi yine yazmak.

4 yorum:

  1. yaa bizim yalnız ama özgür, elena, o bullet journal yapıyo, ondan bakıp sen de yapsana iştee :) bi de ya kötü bişiler olmuyo de miiii, kötü yoğunluklar diyil di mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bakayım inşallah sağolasın Deep🌸
      Yok ya yoğun geçen iş tempoları🙄😭

      Sil
  2. :))) bu kadar mı tevafuk olur ya bende geçenlerde aynı şeyi düşündüm :) keşke birden biri dese ki öznur bavulunu topla gidiyorsun :) neresi olduğunun bir önemi yok gitmek istiyorum sadece :) olur belki hee ne dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz senle tevafukları sık yaşar olduk Öznurcuğum, ne güzel dimi. ^-^
      İmkanım olsa da şimdi gitsem, bu ufak tatile ihtiyacım var..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER