25 Mayıs 2018 Cuma

KAÇIŞ PLANI





İyi bir kurgunun ve kaliteli oyuncuların yer aldığı muhteşem bir film. Ray adında bir adam, güvenlik şirketinde çalışmaktadır. İşi gereği hapishanelere mahkum olarak girer ve hapishanenin ne kadar zayıf noktası varsa bunları tek tek bulur. Ve bu yerlerden kaçmayı başarmak onun görevlerinden biridir.

Şu ana kadar girdiği hapishanelerden zayıflıkları ve açık noktaları bularak kaçmayı başaran Ray, bir gün çok korunaklı, kimsenin konumunu dahi bilmediği bir hapishaneye görevlendirilmek üzere mahkum olarak gönderilir.

Gittiği hapishanenin içini gören Ray, şaşkınlığını gizleyemez. Çünkü bu hapishanenin tasarımını önceden kendisi yapmıştır. Artık Ray'in tek amacı yüksek korunaklı hapishaneden dahice bir plan yapıp kaçmak olacaktır.

Gerilim, aksiyon severlere tavsiye edilir. 

7 yorum:

  1. Kızzzz bi güzel film bu atmıyorum en az 3 defa izledim galiba tv de falan çıktığında çok çok iyi film yani yorumumu görenlere selam tuçişin tavsiyesini değerlendirin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim filmi. Konusu ilginç geldi. Teşekkür ederim Mervee🙈🌸

      Sil
  2. Bu tarz filmleri sadece ruh halim uygunsa izleyebiliyorum ya da babamlaysam :D

    YanıtlaSil
  3. hımmm eski oyuncular ha böyle bi film daha var bak :) grudge match :) izleyim bunu da ben :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER