10 Mayıs 2018 Perşembe

KAYIP CESET





The Advocate, Kayıp Ceset. Güney Kore yapımı aksiyon, gizem ve biraz da komedi barındıran bir film.

Çok başarılı bir avukat var. Yenilgiye uğradığı dava sayısı neredeyse çok az. Bu avukat, bir ilaç firmasının davasını üstlenir. İlaç firmasından dolayı bir kadın ileri derecede kansere yakalandığını belirtir. Ancak ilaç firması aynı düşünce de değildir.  Firma bazı kirli işler çevirse de avukatımız paranın çok olduğu tarafta olan bir tiptir. Bu dava da avukatın savunması sayesinde ilaç firmasının lehine sonuçlanır.

Bir gün avukat başka bir davaya verilir. Bu davada da ilaç şirketinin sahibinin şoförünü aklaması istenilir. Şoför, bir kız öğrenciyi öldürmekle suçlanır ve o olayın tek tanığı da odur. Ortada bir ceset de yoktur. Olay yerindeki tek deliller kanlardır.

Avukat dava gününe çok iyi hazırlanır hatta yalancı şahitler bile ayarlanır. Fakat işler avukatın istediği gibi gitmez ve her şey bu davadan sonra başlar. Acaba katil şoför müdür? Yoksa katil başka biri midir?

6 yorum:

  1. Buna benzer bir kitap okumuştum, sanırım okuyalı çok oldu. Adını hatırlayamıyorum.Belki o kitaptan uyarlamadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de olabilir... Kitabın adını çok merak ettim. 0.0

      Sil
  2. heeey bakıyom filmlere zaman buluyon hihihiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi izlemeyi bıraktım Deep, bu aralar film takılıyorum o da kafa dağıtmak istersem. :')

      Sil
  3. Güzele benziyor, listeye eklendi :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER