20 Mayıs 2018 Pazar

MALEZYADAN MİSAFİRLER






Akşam yemeği çok farklı bir şekilde geçti bizim için. İftara misafirlerimiz vardı. Hem de Malezya'dan. Bildiğin gibi annemle kız kardeşim üç günlüğüne Konya'yı gezmeye gitmişlerdi. Orada gezerken üç tane Malezyalı kızla tanışıyorlar. Tanışma, sohbet derken bu kızlar İstanbul'da erasmus öğrencileriymiş. Konya'yı onlar da gezmeye gelmişler. Kaderde karşılaşmak varmış ki bugün tekrar bir araya geldiler ve ben de böylelikle tanışmış oldum.

Cumartesi akşamı yani birkaç saat öncesi, kızlar gelmeden önce içimde tatlı bir heyecan, heyecanla birlikte de merak vardı. Acaba nasıl geçecek akşam, farklı dilleri konuşsak da anlaşabilecek miyiz? Kültürler farklı,diller farklı bir sürü soruu... Kızlar evimize nihayet geldiler ve kucaklaşmanın ardından  tebessümlerle geçen hoş sohbetli, anıların olduğu, resimlerin çekildiği bir gece oldu bizler için. Yani sanki yıllardır görüşüyormuşuz da hasret gideriyormuşuz gibi bir hisse kapıldım. 

Onlara Malezyalı mektup arkadaşımdan da bahsettim. Sonra mektuplarımın olduğu büyük kutumu gösterdim. Tepkilerini görmeliydin.🙈 İçlerinden Wafa, ona da mektup arkadaşı bulmam konusunda yardım istedi. 😊 Sonra bana gelen arkası boş olan kartpostallardan kızlara da hediye ettim. Çok mutlu oldular. Ben onların mutluluğuna mutlu oldum. Kısaca farklı bir gündü. Unutamayacağım bir akşam yemeğiydi. 

7 yorum:

  1. Ne kadar hoş yaaa :) Ben de böyle farklı kültürlerden arkadaşlar edinmek istiyorum ama henüz bu şansı yakalayamadım. Güzel anılar biriktirdiğinize sevindim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmaz bir akşam oldu bizler için de.. İnşallah siz de böyle bir şans elde edersiniz bir gün. Sevgiler! ^-^

      Sil
  2. Bu sıralar benim de ingilizcemi geliştirmek için yüklediğim bir uygulamadan Bruneili bir ablam var :)
    Gerçekten çok güzel bir şey farklı kültürlerle tanışmak :)
    Sizin de çok tatlı bir anınız olmuş, ne güzel ^^
    Kucak dolusu sevgiler 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brunei! Oradan kartpostal ve magnetlerimiz var. :)
      Başka kültürlere mensup insanları tanıyıp, dost olmak çok güzel gerçekten de. ^-^
      Huzurlu akşamlar!

      Sil
  3. Vallahi yazınızdan heyecanınız bize de sirayet etti. Maşallah olsun şimdiki sizin gibi, bilinçli, dostcanlı, cıvıl-cıvıl gençliğe.❤

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER