19 Mayıs 2018 Cumartesi

MİM | BLOG MUHASEBESİ





Birpembesever'den günaydıınn! 😊

Bu mimi blog aleminde herkescikler yaptı sanırım. En son sevgili Merve kendi miminde beni eklemiş. Teşekkürler Merveciğim! 💜

Şimde de seni, benim mim cevaplarımla baş başa bırakıyorum. 
Keyifli okumalar ve mutlu cumartesiler!

Blog alemine nasıl girdin?

Blog dünyasına girmemdeki en büyük etken kız kardeşim olmuştu. 2013 yılında mektup arkadaşlığına başlamıştım. Üstelik ilk mektuplaşmalarım şehirler arası değil ülkeler arasıydı. Kız kardeşimin cesaret vermesiyle gerçekleşmişti biraz da bunlar.
Sonra baktım, paylaşacak birçok şeyim birikiyor. Blog açıp mektuplarımı burada paylaşma önerisinde bulundu kız kardeşim. Bu fikir ilerleyen günlerde bana da cazip geldi ve birpembesever blogunu açmış bulundum.

Hangi blog sana ilham oldu?

Kendi blogumu açmadan önce sıkı sıkıya blog takip eden bir kişi değildim. Bir konu ya da fikir araştırdığımda illa ki karşıma aradığım şeylerle ilgili bloglar çıkıyordu. Yani bir blogdan etkilenip de blog yazmaya başlamadım. Kendi duygularımı, fikirlerimi, hobilerimi yine kendi rengimle ve çizgimle yazılarımla seni buluşturmayı istedim.

Bloga yazdığın ilk yazı ve son yazı arasında farklar var mı?

Hayatımızda, geçmiş ile bugün arasındaki farkların olması gibi elbette benim yazdığım ilk ve son yazı arasında da farklar olacaktır. Aslında buna kendimi geliştirmek diyebilirim. Her anlamda kendimi geliştirmek. Bu da yazılarımı, yazacağım konuları da etkilemiş oluyor.


Yakın çevrendeki insanlar blogunu biliyor mu?

Hepsi bilmiyor. Kendimle baş başa olduğum bir yer burası. Tanıdığım insanlardan öyle herkesin de bilmesini istemem.

Blog yazmak yaşamına ne kattı ya da çıkarttı?

Yazmak, vazgeçilmez bir tutku oldu benim için. Elbette mektup yazmamın da büyük bir payı var bunda ama blogum kadar değil. Blogumu çok seviyorum. Bir şeyler yazmak, karalamak ve bir okuyucu ile buluşturmak çok güzel.
Blogum sayesinde defter tutmaya başladım. Gezi defterim, blog defterim, çantamda bulundurduğum küçük bir defter. Anlayacağın yazmak; hayatımın her anında gibi bir şey oldu benim için.

Şu anda blogunda kaç yazı ve kaç sayfa görüntülenmen var?

488 yazı ve 94.102 görüntülenmem var. Yazılarımı, yazı gireceğim an yazar ve yayınlarım. Taslak yayınım yoktur. O an içimden ne geçiyorsa klavyemle buluşuyor kelimelerim ve sonra sana sunuyorum yazımı.

Hangi blogun muhasebesini öğrenmek istersin?

Annesinin Prensesi, Çok Bulutlu, Lila'nın Güncesi, Bir Küçük Elif Meselesi ve yapmayan diğer herkesi mimliyoruum.






6 yorum:

  1. 500 e ve 100.000 görüntülenmeye az kalmış

    YanıtlaSil
  2. Kız kardeşin iyiki vesile olmuuş o zaman senin gibi bir güzelliği bizimle buluşturdu :)

    YanıtlaSil
  3. heeeey oleeey iyi olmuş oh oh :) en iyi blogçulardan oldun sen zaten ki :) elif nabıyo yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, kendimi daha çok geliştirmem gerek☺️ Elif, bildiğim kadarıyla üniversitede son yılı ve tez, staj derken vakit bulamıyordur.. Ben de öyleydim geçen yıl bu zamanlar çok zoor😯

      Sil

 

BİRPEMBESEVER