7 Şubat 2016 Pazar

JAPONYA'DAN GELEN MEKTUP



Herkese haftanın son gününden merhabalar!! 

Japonya'da ki arkadaşlarımdan biri olan Wakana'nın benim için göndermiş olduğu paketi mutlulukla açtım. Bu göndermiş olduğu ikinci paketi olacak.


Paketin içerisinde ilgimi çeken en önemli şey bir kirigami kitabı oldu. Herkes origaminin Japonya'da ki yerini,önemini bilir. Kirigami de buna benzer bir şey.Henüz kitabın içerisindeki materyalleri denemedim.Sanıyorum ki en kısa zamanda deneyeceğim.^-^ İçerisinde origami kağıtları mevcut.Bir sürü figür,desen var üzerinde. Ve makas yardımıyla kesince üç boyutlu bir şey çıkıyor ortaya.


Gelen paketin içerisinde en beğendiklerim tabii ki yine kırtasiye ürünleri*-* Bir kırtasiye sever olarak hepsini çok sevdim. Arkadaşım sanrio mağazasındaki ürünlerden almış ve bana göndermiş. Nasıl mutlu oldum nasıl:) Fazla tutmadan neler gelmiş bir bakalıımm ^-^ 

Mutlu günler!













2 yorum:

  1. Ne güzel bir arkadasın in olması japonya dan. Gönderdikleri de çok hoş. Aklıma takıldı da sen ona bizi anlatan ne gönderirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benim gönderdiklerim arasında biblo,magnet,havlu,anahtarlık,bileklik,türk kahvesi&lokumu,abur cubur,kartpostallar,cüzdan v.b. şeyler gönderdim,inşallah bir ara gönderdiklerimi de paylaşırım blogda ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER