8 Şubat 2016 Pazartesi

KISA BİR MUHABBET




Bugün pazartesi olunca okula gittim,yeni derslerimizle tanıştım,(güne biyoistatistik dersiyle başladık o konuyu hiç demek istemiyorum arkadaşlar)hastane stajım ile ilgili hocalardan bilgi almak için koşturduk derken bir baktık ki gün bitmiş.


Aslında okuduğum bölümü çok seviyorum.Çocukluğumdan beri çocuk doktoru olma hayali vardı aklımda.Doktorluk olamasa da çocuk gelişimi bölümünü tercih ederek yine çocuklarla haşır neşir olabileceğim bir bölüm seçtim. Evet okuduğum bölümün birçok alanda iş imkanı var.Ama ne yazık ki çocuk gelişimciler Türkiye'de henüz yerine oturtulmuş bir statüde değil.


Malum üniversite de 3.sınıf olunca daha şimdiden mezun olma telaşıyla birlikte nerede nasıl meslek sahibi olacağım konusunda endişelerim bugün hocalarımızın karmaşık konuşmalarından sonra bir kez daha artmış oldu-.-

Ama ama bu olumsuz düşüncelere rağmen hastane stajımı büyüük bir heyecanla bekliyorum. İlk dönem anaokulunda staj yapmıştım.Çok keyifli ve güzel bir deneyim kazandım.Hastane de sağlıklı çocuklara nazaran sağlık problemleri olan çocuklarla karşılaşacağım. Bu beni üzse de onların karşısında dik durup onları gülümsetmeyi,mutlu etmeyi bir o kadar da çok istiyorum. Bakalım ilerleyen günlerde beni neler bekleyecek :)



Herkese keyifli akşamlar Birpembesever'den 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİRPEMBESEVER