17 Şubat 2017 Cuma

BİR HAFTA DAHA BİTERKEN




Havaların birazcık ısınmasıyla baharı özlediğimi ve çiçeklerin açması için de sabırsızlandığımı fark etmiş oldum bugün.😊 Herkese Birpembesever'den merhabalar!! 😇


Bugün sabah erkenden yola koyuldum okula gitmek için. İki tane dersim vardı. Biri çocuk hakları ve koruma, diğeriyse çocuklarda ruh sağlığı ve uyum bozuklukları dersiydi. Bu iki dersle bu dönem tanışmış oldum. Yine birçok şey öğrendim. Ve bir kez daha anladım ki çok güzel ve doğru bir bölüm seçmişim. Çünkü çocuklar yaşamımızın her yerinde ve her alanında bulunmaktalar. Ve her çocuk bir toplumun geleceğindeki yapı taşlarını oluşturmaktadırlar.


 Derslerim bittikten sonra Capitol'e uğradık arkadaşlarımla. Birkaç mağaza gezindikten sonra D&R 'ye girdik. Burası bana göre kendine has bir ütopya gibi .😂 Yine biir sürü kırtasiye ürünü ve benn 🙈 . Ama bir şey almadım çünküü kendimi büyüük kırtasiye fuarına saklıyorum da 😇😂 Bu arada son 5 gün kalmış bu güzel fuara.🙊 Merak merak merakk😍🙈🙈

Şimdiden mutlu haftasonlarıı! 🙆


5 yorum:

  1. Demek büyük fuara az kaldı. Sevindim senin adına. Umarım gönlünce bir fuar olur. Bende D&R da kendimi cennette gibi hissediyorum. Seni anlamak zor değil. Mutlu fuarlar :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de çok güzel bir bölüm seçmişsiniz.Size de mutlu haftasonları :)

    YanıtlaSil
  3. Bende ısnmayı özledim yaaa.Donuyoruz valla.

    Bölümün tamda sana yakısms bnce 😃 iyi tatillerrrr :)

    YanıtlaSil
  4. Ah bahar bir gəlsin... Qarlı qışdan sonra güllü-çiçəkli bahar nə də gözəl olur. Dediyiniz kimi gələcəyimiz olan uşaqları yaxından tanıyıb öyrənmək mükəmməl bir şey məncə. Sizə dərslərinizdə uğurlar.♡

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER