3 Mart 2017 Cuma

­čĺť­čĺť­čĺťKORE'DEN GELEN HED─░YELER ­čĺť­čĺť­čĺť




Mutlu huzurlu cumalar!

Uzun s├╝redir bekledi─čim cevap nihayet elime ula┼čt─▒­čśŐ. Koreli mektup arkada┼č─▒m Shim'den ├žok mu ├žok g├╝zel bir kutu geldi­čśŹ. Asl─▒nda bu kadar─▒na beklemiyordum ├žok ┼ča┼č─▒rd─▒m ve mutlu oldum hediyesini g├Âr├╝nce­čÖł­čĺź.

 Koreli arkada┼č─▒mla sosyal medya ├╝zerinde tan─▒┼čm─▒┼čt─▒k ve ├žok ┼č├╝k├╝r ki hala s├╝regelen bir muhabbetimiz var. Mektup arkada┼čl─▒─č─▒n─▒ s├╝rd├╝rmek ve devaml─▒l─▒─č─▒n─▒ getirmek de ger├žekten zahmetli ve sab─▒r isteyen bir ┼čey asl─▒nda.


Bana g├Ânderdi─či kutuyu a├žt─▒─č─▒mda bir s├╝r├╝ paketlere ayr─▒lm─▒┼č minik torbalar vard─▒. Beni en ├žok merakland─▒ran da buydu. Hediyeleri a├žt─▒k├ža a├ž─▒p durdum. Bir ara hi├ž bitmeyecek sand─▒m­čśé­čśç. Hediyeler i├žin ├žok te┼čekk├╝r ediyoruumm­čĺÖ. 

─░┼čte hediyelerin bir k─▒sm─▒, di─čer k─▒sm─▒ da ├žook yak─▒nda­čśç

 **Kutunun i├žerisinde paketlenmi┼č hediyeler.
 **Bir s├╝r├╝ kartpostal ve magnetler­čśŹ
 **Arkada┼č─▒m─▒n Londra gezisinden alm─▒┼č oldu─ču kartpostal-kitap ayrac─▒ ve magnet. 
 **Yine biir s├╝r├╝ bakmaya doyamad─▒─č─▒m kartpostallar­čÖë


16 yorum:

  1. bay─▒ld─▒m , benimde japon bir arkada┼č─▒m var onla hediyele┼čiyoruz... ├žok g├╝zel oluyor :)

    Yan─▒tlaSil
  2. ne g├╝zel bir ┼čey bu b├Âyle :) mektup arkada┼čl─▒─č─▒

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet mektup arkada┼čl─▒─č─▒ ├žok g├╝zel bir ┼čey ^-^

      Sil
  3. ├çok tatl─▒lar ya ne g├╝zel biseh dimi ­čśâ

    Yan─▒tlaSil
  4. Ben de Koreli arkada┼č─▒mla b├Âyle bir payla┼č─▒mda bulunmu┼čtum ama biz genelde yiyecek yollam─▒┼čt─▒k birbirimize :D Ba─č─▒ korumak zor ger├žekten, biz ┼ču s─▒ralar sadece instada takiple┼čiyoruz :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yiyecekler de yenilir mi pek emin olmad─▒─č─▒mdan istemedi─čimi belirttim arkada┼č─▒ma ama i├žindekilere dikkat edip ona g├Âre abur cubur g├Ânderir her defas─▒nda.. Biliyor musun bende de var birka├ž kere mektupla┼č─▒p sonra bana cevap yazmay─▒p takiple┼čti─čim mektup arkada┼člar─▒-,-

      Sil
  5. ay ┼čahane yaa ├žok tatl─▒lar :)

    Yan─▒tlaSil
  6. Cookk sekerler ya begendim vr imrendim. Nasil tan─▒┼čt─▒n─▒z merak ettim do─črusu :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederiimm :) ─░nstagram ├╝zerinden tan─▒┼čt─▒k *-*

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design