28 Haziran 2017 Çarşamba

KARTPOSTALIM VAR



Kartpostal kutumu açınca kayboluyorum içinde. Farklı yerlerden çeşit çeşit kartpostalım var. Bugün sizinle bir tanesini paylaşmak istedim.
 Bu kartpostal Tayvan'da yaşayan Emily'den  geldi. Tayvan'ın kuzeyinde kalan Kaohsiung onun memleketi oluyormuş ama şu an başkent Taipe'de yaşıyormuş.

Kaohsiung, Tayvan'ın 1990'lı yıllarından beri dünyanın 3. önemli limanını barındırıyormuş. Ayrıca Tayvan'ın büyük sanayi şehirlerinden de bir tanesiymiş. Çok sıcak kanlı insanlar olduklarından bahsetmiş. Daha önce hiç Tayvan'dan uzun süreli bir mektup arkadaşım olmadığından bu konuda net bir şey düşünemiyorum. Yaz mevsiminin çok sıcak geçtiğinden de bahsetmiş. Bu aralar İstanbul'da çok sıcak. Emily'nin memleketi Kaohsiung'da insanlar, düşük tempolu bir yaşam sürdürüyorlarmış. Şehir hayatına alıştığım için düşük tempolu bir yaşamı düşünemiyorum,sıkılırdım herhalde. Ama bazen değişiklik yapmak iyi gelebilir hayatımıza. Memleketimize gitmek,doğa ile iç içe olmak, şehir kalabalığında uzak olmak iyi gelir..

Bu kartpostalın hikayesi böyleydi,keyifli günler!




12 yorum:

  1. Kartpostal çok güzel kii.İnsanın başka ülkelerden dostları olması harika.Benim de Japonyadan ve Koreden var ama az konuşuyoruz.Daha çok Türkiyede yakın arkadaşlarım var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı bir duygu öncelikle.. Yaa ne kadar güzel senin de varmış bak arkadaşların başka başka ülkelerdenn. Mektuplaştınız mı hiç pekii? ^-^

      Sil
  2. Ne güzel ortak diliniz ingilizce sanırım ☺

    YanıtlaSil
  3. Buralarda cok sicak yaa pisiyoruz evde bile :) cok güzelmiss postalin yaaa 😍

    YanıtlaSil
  4. bu sıcakta biz de düşük tempoluyuz yiaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER