3 Eylül 2017 Pazar

5 GÜN SONRA VİZYONDA





Çok merakla ve büyük bir heyecanla beklediğimiz AYLA filmine nihayet sayılı günler kaldı. Türkiye'nin Oscar adayı filmi olma özelliğine de layık seçildi. Güney Kore'deki savaşta yaşananları gözler önüne serecek olan bu filmin hikayesi de gerçek olaylardan esinlenerek yapılıyor. Kore'ye giden ve Gazi olan dedelerimizden biri o zamanlar küçük bir Koreli kızı tek başına savaş alanında bir başına ağlarken bulur ve o günden sonra orada kalacağı süre boyunca hiç yanından ayırmaz. Aralarında bir baba-kız bağı oluşacak kadar birbirlerinden ayrılmak istemezler. Bu filmle hem onurlanacağız hem de ağlayacağız belki de.. 8 Eylül'de vizyona gireceği bilgisi verilmiş. Yanlış bilmiyorsam Güney Kore ile eş zamanlı yayınlanacak film. Oyuncu kadrosu da mükemmel. Ve filmin çekimlerinin bir kısmı Türkiye'de bir kısmı ise Güney Kore'de yapılmış. Baya emek verilmişe benziyor. Ayla filmine son 5 gün...

20 yorum:

  1. Güzel bir filme benziyor, sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Listeye ekliyorum, çok teşekkürler paylaşım için! :) Demek Güney Kore'de de vizyona girecek, ne güzel! ^_^ Umarım Oscar adaylığı alır, çok gurur verici olurdu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragmanlarını izle derim. Çok iddialı bir film olacağa benziyor şimdiden. :)

      Sil
  3. Bu filmi bende heyecanla bekliyorum. Mutlaka gideceğim ödül almasını çok isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gideceğim inşallah. Büyük bir merakla bekliyorum. :)

      Sil
  4. Evet bu filmin perde arkasını medyadan ben de takip ettim. Merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Filmi senden öğreniyorum :)) Enteresanmış, izlemeli :))

    YanıtlaSil
  6. Bu filmin çekilmeye başladığını da yine sanki bu blogda okumuştum. Başka bir blog da olabilir. Hatırlayamıyorum.

    Dört gözle bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  7. Çekimlerine ilk başlandığı andan beri merakla beklediklerimden. Çok özenilerek hazırlanmış bir film olduğunu biliyorum ve vizyona girdiği anda gidip izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçek hayattan uyarlaması ,İlk başta belgesel olarak ekrana gelip sonra oskara adaylık bir film ortaya çıkması çok güzel ,niyetim vakit bulabilirsem sinemaya gidip izlemek istiyorum,bakalım günler ne gösterecek 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgesel olarak ben de takip etmiştim. İnsanı duygulandıran bir olay gerçekten. İnşallah gidebilirsin ya. Ben de çok istiyorum gitmeyi kısmet olursa. :)

      Sil
  9. Bu tür filmleri seviyorum. Basarili bir kadro ve düzenlemelerle bencede oscarlık olabilir :) bu arada iyi bayramlar canm benmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar ablacığım. :) Kesinlikle çok iddialı bir film.

      Sil
  10. Anlattığınıza göre çok güzel bir filme benziyor. Mutlaka izleyeceğim

    YanıtlaSil
  11. Hmmm fragmanını görmüştüm. Bir arada izlerim inşallah. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER