16 Ekim 2017 Pazartesi

MİNİSO ALIŞVERİŞİ



Haftasonu yapılan mini bir kırtasiye alışverişi. Miniso'nun defterlerine bayılıyorum. Her türlü defter çeşidi bulmak da mümkün.

Bu mağazaya her girdiğimde en çok yenilenen kırtasiye ürünlerinin olduğu reyonu merak ettiğim doğru. Eğer benim gibi kırtasiye ürünlerini çok seviyorsanız bu mümkün oluyor. 😌
Gelelim aldıklarıma, defterler ve kalemler. Aslında bu defterler set halinde satılıyor. Üstte yer alan büyük boy defterler ikili, altta yer alanlar ise üçlü set. Çizgili ya da çizgisiz defterleri tercih ediyorum genelde. Kareli olanlarla aram pek iyi değil.

Ve kalemler.. Bu kalemleri ince uçlu oldukları için tercih ettim. Kartpostal ya da mektup yazarken iyi gidiyor bu siyah mürekkepli kalemler. Son olarak Mumuso Korea diye bir mağaza açılmış. Tıpkı Miniso Japan gibi. Yavaş yavaş bu tür mağazaları avmlerde görmeye başlayacağız sanırım. 😉

14 yorum:

  1. Ayy bende çok seviyorum kırtasiye malzemelerini. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Sen bu mağazayi pek bir sevdin ama sevilmicek gibide degil :) iyi gnlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Evett deep senin alışverişini de görelim blogda. :)

      Sil
  4. bende ne kadar büyümüş olursam olayım rengarenk defterlere bayılırım ve hala da kullanırım baykuşlu olsun sünger boblu olsun bu postta kendimi gördüm. çok güzeller defterlerin. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar büyüyor olsak da içimizde bir yerlerde bir çocuk olması güzel bir şey. :) Defterleri ben de çok seviyorum yaa. :')

      Sil
  5. ya ne kadar güzeller öyle. Hayırlı olsun Tuğçeciim güle güle kullaan. :)

    YanıtlaSil
  6. Ya ne kadar tatlılar burada bir miniso açmadılar daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş açıyorlar mağazalarınıı. Bursa ve Ankara'ya açacaklarmış hatta açmış bile olabilirler. İnşallah sizin oraya da gelir. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER