8 Ekim 2017 Pazar

PENPAL | GÜNEY KOREDEN SÜRPRİZ KUTU



Dün mektup arkadaşımdan elime bir kutu ulaştı. En uzun süreli mektuplaşmayı sürdürdüğüm arkadaşlarımdan biri de Güney Kore'den Sang A. Her zaman gönderdiği hediyelere, zevkine bayılmışımdır. Mektup kağıtları zarfı hep cicili bicilidir. 😏 Yine ağzına kadar dolu bir kutu hediye göndermiş. Kutuyu nasıl açtığımızı bilmiyoruz kız kardeşimle. Hediyelerden ilk gözüme çarpanlar kartpostallar oldu. Seoul'de yaşayan arkadaşım oraya ait kartpostal setinin yanı sıra illüstrasyon çizimli bir kartpostal seti de göndermiş. Rengarenkler. 





Yuvarlak bir masa örtüsü. Ne çok büyük ne de çok küçük. Pembe olması sizin de dikkatinizi çekti mi? Tam benlik! 😇 



Ve abur cuburlar. Ghana markalı çikolatalardan Japon arkadaşım da göndermişti evvelden. Diğerlerinden deneyebileceklerimi denerim herhalde.



En sevdiğimm kısımlardan birine geldik. Kırtasiye! Jetoy kartpostalların defterlerinden göndermiş iki adet. Sonra masking tape bantlar. Burada dudak uçuklatacak fiyatlardan satılan masking tape bantların orada 3 tanesinin sadece 1000 won olması.😧 Geri kalanlar da kitap ayraçları ve kalemlik. 



Kakaotalk uygulaması kullananlar oradaki emojilerin tatlılığını bilirler. Arkadaşım kakaotalk emojili bir mektup seti ve yanında notepad göndermiş.



Vee erken gelen doğum günü hediyem. 😍 Bir makyaj dergisi göndermiş ve bana da düz kadife renginde ruju doğum günü hediyesi olarak kutuya koymuş.




Son olarak Kore geleneksel kıyafetlerini giymiş iki adet biblo. 




Bir sonraki mektupta görüşmek dileğiyle! 

25 yorum:

  1. Ayy ne,güzel şeyler göndermiş.
    Gülegüle kullan canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm! Biz de hayran hayran baktık gelen hediyelere.😊

      Sil
  2. Ay harikaa! Bu paketleri açarken yaşanan güzel heyecanın yerini ne tutabilir değil mi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinliklee!! Paket paket yapmış hediyeleri,hepsini ayrı ayrı açınca bi de heyecan dorukta oluyor hehehe😊☺

      Sil
  3. gerçekten çok düşünceli bir arkadaşmış ve ne kadar cici şeyler yollamıi sana ben de özendim keşke benimde olsa böyle tatlı bir arkadaşım güle güle kullan sakla bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sümeyye! Bir kısmını saklayacağım diğerlerini çoktan kullanmaya başladım kii.😊

      Sil
  4. Dopdolu bir hediye kutusuymuş gerçekten😍 Güle güle kullan cicilerini^^

    YanıtlaSil
  5. Ama bunlar harika!!!! Gule gule kullan canim. :)

    YanıtlaSil
  6. Şirin mi şirin bir kutu yine :) :)

    YanıtlaSil
  7. Benimde lisedeyken koreden mektup arkadasim vardi harika hediyeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel! Hala görüşüyor musunuz merak ettim. ☺

      Sil
  8. Gerçekten çok güzel şeyler göndermiş. Kırtasiye malzemelerini ben de çok severim, özellikle kartpostallara bayıldım. İyi günlerde kullanın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule. Yaşasıınn yalnız değilim.☺Kırtasiye ürünleri alınmayacak gibi değiller.😊

      Sil
  9. güney kore fanıydım :) bunları görünce içim gıdıklandı bende kırtasiye ürünlerine bayılıyorum :)) benimde konuştuğum bir arkadaşım vardı ama şu anda konuşamıyoruz maalesef :( senide kıskandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mii?☺️ Kırtasiye ürünleri candırr.😍😍
      Aa inşallah irtibata geçersiniz tekrardan. Aslında benim de çok arkadaşım oldu Kore’den ama bu seferki en uzun soluklu olanı oldu. Dilerm sen de bulursun bir mektup arkadaşı.😊💖

      Sil
    2. ayy şu anda araştırma yapıyorum ama bulamadım :)) bana da dua et :))

      Sil
    3. Bak şimdii sırayla gidelim;
      İnstagram’ın var mıı? 😊

      Sil

 

BİRPEMBESEVER