30 Ekim 2017 Pazartesi

THE VILLAINESS





Bir seri katilin aksiyonlu ve dramlı hayatını anlatan bir film. Sıradan seri katil filmlerine benzemiyor. Filmin daha ilk girişinde farklı oluşu göze çarpıyor. Kamera  çekimleri mükemmel olmuş. Aksiyon havasını vermiş. 

Başroldeki seri katil olan kadın intikam almak için bir binaya baskın yapar ve bu baskın sonucunda yaralı olarak polislere yakalanır. Filmi farklı kılan da burdan sonrası sanırım. Yakalandığı polisler seri katil kadını kendi emelleri için kullanmaya karar verirler. Özel bir yerde başka suçlularında olduğu alanda eğitime tabi tutulur. Filmde ara ara geçmişe dönük flashbacklere de yer veriliyor.  Filmin sonuna kadar hepsi bir yapboz parçası gibi birbirini tamamlıyor. 

Seri katil  kadın, kendine verilen bir görev sonunda özgürlüğüne kavuşacaktır. Yeni bir kimlik yeni bir hayat onu bekler durumdadır fakat işler beklendiği gibi gitmez. Sonunu izleyince acaba filmin ikincisi de gelir mi dedirtti. 

16 yorum:

  1. Kısaca fakat öyle güzel özetlemişsin ki izlemek istedim. Listeme ekledim.

    Yeeni keşfettim seni beklerim. İzleyici gadget probleminden takip edemiorum. ama g+ dan takipteyim.
    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Birsen Hanım. Size de uğrayacağım, güzel günler. 😊

      Sil
  2. cidden ilgi çekici bir konuya benziyor aksiyon severim hele de içine birazcık dram serpiştirilmişse. dediğin gibi grafikler ve çekimler de kaliteli ise sıkıldığımda açıp izleyebileceğim bir film olarak not ediyorum. farklı şeyleri severim. Yorumun için teşüekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı, hadi canım o kadar da değil dedirten sahneler olsa da (dövüş sahnelerinde) yine de izlenebilir bir film oldu. Sonunu merak ettim ben film boyunca. Ben teşekkür ederimm.😊

      Sil
  3. Kore yapımı mı japon mu? Japonsa izleyebilirim de koreyi kulağım kaldırmıyor : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koree ama çok bağrış filan yokk. 😊 Bana da bir Japon filmi önerirsen şöyle beğendiğin haftasonu izlemelik hayır dememm. 🙈

      Sil
  4. Afişi görmüş ve ilgimi çekmişti.Konusunu okumak için de senin yazını bekliyormuşum.:) İzleme listeme ekledim filmi^^

    YanıtlaSil
  5. Güzele benziyor. Listeme ekledim. fırsat bulduğumda izleyeceğim inş.

    YanıtlaSil
  6. Ay bunu yeni çevirmişlerdi galiba bende gördüm , başrol abla çok cool duruyor :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER