22 Ekim 2017 Pazar

YENİ BİR ÇEKİLİŞ


Blogumda yeniden bir çekiliş var desem. 😊 Yaptığım ilk çekilişin sonucunda kazanan okuyucuma çoktan hediyem ulaştıysa neden ikincisi olmasın dedim ve ikinci çekilişle geldim buraya. 





Bu çekiliş tamamen farklı tatlar üzerine olacak. Bildiğiniz gibi mektup arkadaşlarımdan hediyeler alıyorum. En son gelen Koreli mektup arkadaşımın bana göndermiş olduğu abur cuburları sakladım ve çekilişle sizlere vermek istedim. 🍟🍫

Göndereceğim abur cuburları ikiye ayırdım. Böylelikle bu çekilişin 2 kazananı olmuş olacak. 

Çekilişe katılmak istiyorsan yapman gereken şartlar şöyle; 

🌺Blogumu takibe almanız
🌺Yorum kısmına katıldığınızı belirtmeniz
🌺Bu yazımı sosyal medya hesaplarınızdan bir tanesinde paylaşmanız.                 (Facebook/twitter/google)


Katılan herkese şimdiden bol şanslar diliyorum. Son gün 10 Aralık. Bir sonraki çekilişlerde görüşmek dileğiyle! 🌼

25 yorum:

  1. Ne güzel bir çekiliş bu böyle, katılacak arkadaşlara bol şans diliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ah çok beğendim ben bu çekilişii! Hem katılıyor hem de hemen duyuruyorum, bol bol katılım olsun umarımm ;))

    YanıtlaSil
  3. O çikolatanın üstünde Park Bogum gördüm sanki hemen katılıyorum :D Google+'da paylaştım :))

    YanıtlaSil
  4. İştahlı ve yeni lezzetlere açık biri olarak katıldım ve google + da paylaştım. :))

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli görünüyor:) Ben de katılıyorum.Google + da paylaştım canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hadi bakalım paylaştım belki de bana çıkar :) Bol katılımlı olsun;)

    YanıtlaSil
  7. Abur cubur çekilişi :) çok tatlı:) katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Yabancı ürünlere pek açık değilim o yüzden bu sefer benden pas geçiyorum^^ ama duyurusuna da yapmadan es geçmiyorum;)

    YanıtlaSil
  9. Herseyi yiyebilen biri olarak katiliyorum canm :) paylasacam da insallah tesekkrler ve sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  10. Ayy kizim yabanci atistirmaklari tatmayi cok istiyor onun sansina katılıyorum zaten takipcinim google plusdada duyurdum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sizi zaten takipteyim google hesabımdam akşam paylaşacağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Katılıyorum twitter da paylaştım
    https://twitter.com/meu_cinar/status/922450314074165250

    YanıtlaSil
  13. Çok eğlenceli bir çekiliş :). Ben zaten takipteyim, googleda da paylaştım aşağıda linki.

    https://plus.google.com/u/0/+M%C3%BCbeccelG%C3%BCrler/posts/AqPmDv9JMmn

    YanıtlaSil
  14. Tam bir abur cubur çekilişi :) Ben pek yemiyorum ama hemen duyuruyorum çekilişi :)

    YanıtlaSil
  15. Katılıyorum ve g+ profilimde paylaşıyorum yazıyı, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  16. Takibe aldım, sosyal hesabımda paylaştım.

    YanıtlaSil
  17. Ben katıldım :D Herkese bol şans o zaman

    YanıtlaSil
  18. Simdi gordum cekilisini canim. Katildim. :)

    YanıtlaSil
  19. Yaaa ben de katılıyorum hemencecik :) Ben var ya tam bir Kore sevdalısıyım ve de meraklısı . :) hemen çekilişi google+ da duyuruyorum . Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Çekilişe katılmıyorum ama katılanlara başarılar diliyorum. Ayrıca bu tür çekilişler çok güzel oluyor. Hediyeleşmek gerçekten güzel...

    YanıtlaSil
  21. Ben nasıl kaçırdım bunu :O bende katılıyorummmmm :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER