3 Şubat 2018 Cumartesi

MIDNIGHT RUNNERS




Farklı karakterlere ve huylara sahip iki genç, bir gün polis akademisine kaydolurlar. Polis Akademisi'nde belirli bir süre eğitim görüp sınava tabi tutulacaklardır. Ve bunun sonucunda da polis olmaya hak kazanacaklardır. 

Bu çaylak ikili, zamanla çok yakın arkadaş olurlar. Bir akşam eğlenmek için dışarı çıkarlar. Yolda yürürken bir kız görüp ondan etkilenirler ve kızı takip ederler. Sonra aniden kızın, simsiyah giyinen bir sürü adam tarafından kaçırıldığına şahit olurlar. Çaylak ruhlu iki polis öğrencilerimiz bu arabanın izini sürerler. Değişik değişik olaylarla karşılaşırlar. Kendilerini istemsizce bu maceranın içerisinde bulurlar.

Filmdeki başroller birbirleriyle çok uyumlu olmuşlar. Aksiyon ve dövüş sahneleri gerçekçi ve iyiydi. Ayrıca filmde bol bol esprili sahnelere de yer veriliyor. En sevdiğim kısmı da buydu. Filmin devamı da gelecekmiş.  

6 yorum:

  1. Yaa bende şimdi bunu yazıyordum.Benden hızlı çıktın:))

    YanıtlaSil
  2. Kore dizilerine bir ara vermem lazım galiba... Yoksa kısa çaplı bir zehirlenme yaşayacağım *-* canım sana nerden ulaşabilirim bilemedim, yarını planlamak için... elif.zclik@gmail.com buluşuyoruz değil mi kuzu *-* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'imm ben geç gördüm yorumunu ve hemen mail attım sana şimdii. ^-^

      Sil
  3. hımmmm mavera da yazdı izlicez artıkın :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER