21 Mart 2018 Çarşamba

BİR KALEM BİR SÜRÜ MUTLULUK EDERMİŞ






Geçenlerde kız kardeşimle dışarıya çıkmıştık. Eğer avm gibi bir yere gidersem D&R, toyzshop gibi cicili bicili şeylerin satıldığı yerleri gezmeyi de es geçmem. Yine öyle bir mağazaya girdik. Kırtasiye reyonunda bir sürü kalem vardı. Aklıma birden çalıştığım kurumdaki bir kız öğrenci geldi. İsmi Ecrin.

Çarşamba ve cuma günleri kuruma geliyor. Benim aldığım öğrencilerden değil ama bir keresinde telafi dersine bana vermişlerdi Ecrin'i. 1.sınıfa gidiyor. Çok neşeli bir kız. Beni her gördüğünde ya gelip kocaman sarılıyor ya da uzaktan bakışıp el sallıyoruz birbirimize. 😊

Şöyle arkası tüylü kalemler oluyor ya işte onlardan aldım. Bugün öğrencimi almadan önce kalemi elime aldığım gibi Ecrin'in yanına gittim. Bu senin içinn dememle birlikte hemen sarılıp teşekkür etti. Çok mutlu oldum.🙈 Kendi öğrencimi alıp dersime gittim. 

Dersten sonra Ecrin tekrar yanıma geldi. Kalemi ellerinde tutuyordu. Yüzünde bitmek bilmeyen gülücükler. Bu satırları yazarken ben de kendimi gülümserken buluyorum. Kurumdan ayrılana kadar da kalem elindeydi.😊

14 yorum:

  1. Ne güzel birşey yapmışsın, çocukları sevindirmek en güzeli:)

    YanıtlaSil
  2. çocukları mutlu etmek bazen ne kolay... ne mutlu size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kolay, yeter ki onların penceresinden yaşama bakabilelim. :)

      Sil
  3. Bir cocugu güldürmek Dünyayi güldürmektir. 😘 Cok mutlu oldum bende bak.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel :)) Öğretmenin verdiği hediyeler daima özel oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve unutulmaz da oluyorlar.😊 Ben ilkokuldayken öğretmenimden bir hediye almıştım. Hala daha unutmam onu.🙊

      Sil
  5. O kalem onun için ne kadar değerlidir şimdi :')) Senin gibi bir öğretmene sahip oldukları için ne kadar şanslılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel cümlelerin için teşekkür ederim Eslem. Elimden geldiğince mesleğimde daha iyi olmaya gayret ediyorum.😊

      Sil

 

BİRPEMBESEVER