23 Mart 2018 Cuma

KORELİ MEKTUP ARKADAŞ





Bu hafta ve geçen hafta mektup arkadaşlarımdan gelen paketlerle mutluluk üstüne mutluluk yaşadım.
 İki tane Koreli mektup arkadaşım oldu. Biriyle iletişimimiz nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı bitmişti. Bu Koreli mektup arkadaşımla ise 2016 yılının yaz aylarından birinde tanışmıştık. Ardından mektup arkadaşları olmaya karar vermiştik.

Sang A'dan mektup geleceğini biliyordum ama bu kadar büyük bir kutunun geleceğini tahmin etmemiştim. Yine bir sürü güzel hediyeler göndermiş. Gelin hep birlikte kutunun içindekilere bakalım.



Korelilerin mektup zarflarına ve kağıtlarını çok beğeniyorum. Sang A iki sayfalık bir mektup yazmış. Okuması çok keyifliydi. 😊




Magnetler ve kitap ayraçları.




Boş bir kartpostal seti. Kartpostalın arka kısmı boş. Çizimler yapıp sulu boya ile renklendirebiliyorsun. O kadar iyi oldu ki, sulu boya ile yapılan resimlere merak salmıştım ben de. Bunun üzerinde denerim artık. 😇




KakoTalk emojilerinden Apeach karakterli havlu. KakaoTalk, Kore'nin whatsappı gibi bir şey. Koreli arkadaşımla biz de bu  uygulama üzerinden konuşuyoruz.




Olmazsa olmaz kartpostal setlerii. 😍



Kedi desenli kaseler.




Tarçınlı çay.



Arkadaşım kısa süre önce İspanya'ya seyahate gitmişti. Beni de unutmamış ve oradan kartpostal, bitki çayları göndermiş.



Son olarak mektup setleri.

Herkesin bir mektup arkadaşı olmalı bence. En azından denemediysen, hayatında bir kere de olsa denemelisin. 
Yaşasın mektup arkadaşlığıı! 😊


13 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlaaaar,ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
  2. Mektup arkadaşı isteyen ama nasıl edineceğini bilmeyen ben :( .Çok güzeller hepsi seni düşünerek almış olması dahada güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda bulabilirsin, bak ben de oradan bulmuştum bu arkadaşımıı.😊

      Sil
  3. Çok keyifli görünüyorlar :) Burayı okumaya devam ettikçe mektup arkadaşlığı kavramına kanım ısınıyor :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. oleeey ne tatlişler hayat güzel işteeee :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yaa , benimde böyle bir mektup arkadaşım olmasını çok isterdiim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlılar ya senin adına çok sevindim😘💝

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller :) Bir koresever-koredizisever olarak koreli bir arkadaşım olsun çok isterdim ;)
    maşallah size ;)

    Mermaid'den çokca sevgiler

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER