20 Mart 2018 Salı

MİM | SENİ SEN YAPAN ŞEYLER





Merhabaa! 😊 
Bu mime pembe sakuralar eşlik etsin istedim. Sevgili Merve, yaptığı bir mime beni de mimlemiş. Biraz gecikmiş olsam da bence geç kalmış sayılmam bu mimi yapmak için. 😇

Seni sen yapan şeyler.

Öncelikle pembe rengi. Beni ben yapan şeylerden. Hep çok sevmişimdir pembeyi. Sonra çiçekleri,doğayı, hayvanları. Doğa yürüyüşlerini çok severim. Gezmeyi, gezerken öğrenmeyi kendime hobi edindim. Beni blogumdan bildiğin gibi mektuplaşmak da hobilerim arasında olan şeylerden biri. 2013'den beri farklı kültürlere sahip birçok insanla kartpostallaşıp, mektuplaştım.

Biraz duygusalım. Yaşadığım olayların beni etkilemesine çok çabuk izin veririm. En hassas noktam bu sanırım. Ancak duygusal olduğum kadar cesur ve açık sözlü biriyimdir. 

Hello Kitty'e olan zaafım. Yaşım bilmem kaç olursa olsun. Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim Kitty. 😊
Bir yanım çok olgun bir Tuğçe'dir. İnsanlar bunu söylerler. Yaşıma göre olgun olduğumu. Ama bir yanımda da sakladığım, ruhu çocuk olan bir Tuğçe vardır. 

Yazı yazmayı, resim yapmayı, müzik dinlemeyi ve söylemeyi çok severim. 
Ve son olarak.
 Mesleğim.
 İyi ki bir öğretmenim. Çocuklarımı, onların beni sevdiği kadar çok seviyorum.

7 yorum:

  1. İnsanın hep bir yanı saf ve masum olmalı sende olduğu gibi ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim kaybedilen o saflığı ve masumluğu geri kazanabiliriz toplumca...
      Sevgiler Nur! :)

      Sil
  2. heey sevdiğin yaptığın her şey çok güzeeel :) çocuksu yanın da daha tatliş :)

    YanıtlaSil
  3. Cok tatli cumleler ben de boyle bir insanim gizli bir cocuk yonum ama meslegimdede olgun bir insanim bende denge yok

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER